Iran Varzeshi

كيهاني: نميخواهيم براي وزارت بار اضافي باشيم

-

رييس فدراسيون دو و ميداني ميگويد كه تركيب تيم براي مســابقات داخل سالن آســيا هنوز مشخص نيســت. مجيــد كيهاني در مــورد تركيــب تيــم دو و ميداني ايران در مســابقات قهرماني داخل ســالن آسيا ميگويــد: «هنــوز تركيب تيم مشــخص نيست. امروز جلسه سازمان تيمهاي ملي را داريم و احتماال تركيب تيم براي زنان مشــخص خواهد شد. پنجشنبه و جمعه هفته آينده مسابقات قهرماني كشور آقايان است و تركيب تيم مردان نيز بعد از اين مسابقات مشخص خواهد شد.»

او در ادامه در مورد امكانات و شرايط ميزباني ايــران براي مســابقات دو و ميداني قهرماني داخل سالن آسيا نيز ميگويد: «براي ميزباني اين مسابقات مشــكلي وجود ندارد. ما تجهيــزات مورد نياز خود را از كشــورهاي خارجي تهيــه كردهايم. تجهيزات الكتريكي را از بلژيك و تجهيزات فني را نيز از چين خريداري كرديم و انشاءا... تا اوايل بهمــن ماه به ايران خواهد رســيد. ما با يكسري امكانات نو و مدرن مسابقات قهرماني داخل سالن آسيا را برگزار ميكنيم.»

رييس فدراسيون دو و ميداني در ادامه و در پاســخ بــه اين ســوال كــه وزارت ورزش و جوانان از فدراسيون حمايــت خواهد كرد يا خير نيز اينطور اظهارنظر ميكند: «رويكرد وزارت ورزش و جوانان اين نيســت كه در هر موضوعي ورود كند. البته ما هــم از وزارت ورزش كمكي نخواســتها­يم و كار را خودمــان پيش بردهايــم. اگر جايي نياز به كمك وزارت ورزش و جوانان باشــد از آنها خواهش ميكنيم تا از ما حمايت كنند.»

كيهاني ادامه ميدهد: «وزارت ورزش و جوانان در قالــب تفاهمنامــ­هاي كه با فدراســيون­ها دارد كمكهاي خــود را اعمال ميكند و ما نيز ســعي ميكنيم بار اضافي براي آن وزارتخانه نباشيم.»

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran