Iran Varzeshi

افاضلي: اتوبوس من مدل 2018 است

-

هومن افاضلي در حالي كه كمتر از 5 روز بــود هدايت تيــم نفت را به عهده گرفته بود، توانست صدرنشين مسابقات ليگ را در ورزشــگاه آزادي متوقف كند. افاضلي، ســرمربي جديد نفت درباره اين بازي و اينكه چگونه توانســت تيمش را در اين مدت كوتاه به انســجام تاكتيكي مدنظــرش برســاند توضيــح ميدهد: «واقعيت اين اســت كه بيشتر بازيكنان ما با تجربه هســتند و اين كمك بزرگي براي ما است. ما تالش كرديم تا جايي كه ممكن است در اين 5 روز حواس بچهها را از مشكالت دور كرده و تمام تمركزشان را روي فوتبال و برنامه تمريني بياوريم.»

لقــب راننــده اتوبــوس زرد براي هومن افاضلي بعد از بازي با پرسپوليس، موضوعي است كه ســرمربي جديد نفت دربارهاش اينطــور ميگويد: «صددرصد همينطور اســت. ما بــراي اين بازي يك اتوبــوس خيلــي خوب ســفارش داديم و برخــالف برخي مربيــان از مدلهاي قديمي استفاده نكرديم. اتوبوس من يك اتوبوس مدرن مدل 2018 با لوكسترين و بيشترين تجهيزات و مطابق استاندارد اســت كه ميتواند در بازيهاي مختلف كاركردهاي مختلفي داشته باشد.»

ســرمربي تيم نفت با بيــان اينكه يــك روز بعد از بازي با برانكو ســرمربي پرســپوليس مكالمه تلفني داشته است، تأكيــد ميكنــد: «آقاي برانكــو به من زنــگ زد، چون ما بعــد از بازي همديگر را نديديــم، هم ايشــان عصبانــي بود و هم اطراف من شــلوغ بود و نتوانســتي­م با هم صحبت كنيم. واقعيت اين اســت كه من تا همين چنــد روز قبل با برانكو همفكــري ميكردم و تمام تالشــم اين بود كه پرســپوليس در تمام بازيهايش برنده شــود امــا از چنــد روز قبل تمام هدفم شكســت پرســپوليس بود. با اين حال ارتباط ما بســيار نزديك اســت و حتي در چند مقطع ميتوانستم بهعنوان يكي از همكاران پرسپوليس روي نيمكت اين تيم بنشــينم اما دنبال اين بودم كه مستقل باشم و هيچ جا بهعنوان دستيار كار نكردم.»

افاضلــي در ادامه در مــورد اينكه برخي از بازيكنان تيم نفت مثل عيســي آل كثيــر و محســن بنگر اعــالم كرده بودند كه قصد جدايــي دارند، ميگويد: «ما براي رســيدن بــه اهدافمان به همه ظرفيتهايما­ن نيــاز داريم اما هيچ كس را به زور نگه نميداريم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran