Iran Varzeshi

مهابادي:‌عباس‌زاده‌را‌مي‌خواهیم

-

داود مهابــادي بعــد از برتــري تیمش مقابــل ایرانجوان بوشــهر این جمالت را به زبــان آورد: «بازي خوبي را به نمایش گذاشــتیم و مستحق برد بودیم. ایرانجــوا­ن هم انصافا تیم خوبي بــود و مقابــل مــا فوتبال بــازي کرد ولــي با حمالتــي که ما انجــام دادیم و موقعیتهایـ­ـي که داشــتیم حق ما کسب هر سه امتیاز بود. دست تکتک تماشاگران نساجي را ميبوسم، با اینکه باران شدیدي ميبارید و واقعا کار براي حضور مردم در ورزشگاه سخت بود ولي این تماشــاگرا­ن نشان دادند که عاشق نســاجي هســتند. در این بازي 5-4 بازیکن تیممان را در اختیار نداشــتیم و چند بازیکن مصدوم و محروم بودند. انشــاا... چند نفر هم به جمع ما اضافه ميشــوند و هفتههاي آینده بازيهاي بهتري را از نساجي شاهد خواهیم بود.»

مهابــادي اعتقــاد دارد که تیمش ميتوانــد به لیــگ برتر صعــود کند: «دوســت دارم در کنــار مــردم خوب مازندران و نمایندگان رســانهها جشن صعود به لیگ برتر را بگیریم. هدف تیم من هم این اســت که در بیرون از خانه و داخل خانه بازي رو به جلو به نمایش بگذاریم.»

وي در خصــوص شــایعه حضور عبــاس زاده در نســاجي گفــت: «عبــاسزاده بازیکن خوبي اســت و به اعتقــاد من یکــي از بهترین مهاجمان ایران اســت. مــا او را ميخواهیم اما او بازیکن سایپا است و با این تیم قرارداد دارد.» وي در پایــان در خصوص اینکه در آخر فصل ممکن است بابت شرایط و امکانات انتقادي داشــته باشد گفت: «همانطور که ميدانید من تازه 12-10 روز اســت که به این تیم آمدم و مالک باشــگاه آقاي صنیعيفــر و مدیرعامل آقــاي امیري تمام امکانات را در اختیار ما گذاشــتند. تا آخــر فصل هم همین حرف را ميزنم. مســووالن باشگاه در این مدت سعي کردند تمامي بازیکنان مــد نظر ما را بگیرند و تا االن هم دریغ نکردهانــد. از این به بعد هم امیدوارم با کمک تماشاگران و از همه مهمتر لطف خدا در مســیر موفقیــت کار را ادامه بدهیم و دل مردم را شاد کنیم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran