Iran Varzeshi

سردار در روبينكازان ميماند

خارجيها در فهرست فروش

-

درباره سردار آزمون شــايعههاي فراواني وجود دارد. يكي از آنها شايعه جدايي او در نقل و انتقاالت زمستاني است. قربان بردياف در واكنش به قرار گرفتن بازيكنان خارجي روبينكازان در فهرســت فروش به جز چهار بازيكن گفت: «از ميان بازيكنان لژيونر فقط سزار ناواس (اسپانيا)، كارادنيز (تركيه)، ميژو ساكتاس (كرواسي) و سردار آزمون (ايران) در تيم روبينكازان خواهند ماند. از ســاير خارجيها هم خواستيم تا با درك شرايط باشگاه به دنبال تيم جديدي براي خود باشند.»

سرمربي روبينكازان درباره شرايط اين تيم هم صحبت كرد: «اميدواريم بتوانيم 3 اردوي آمادهسازي زمستاني را به خوبي پشتسر بگذاريم. موضوع بعدي ما شــرايط دشواري است كه به خاطر برخي از بازيكنان ايجاد شده و از آنها خواهش كرديم تا براي خودشان تيم پيدا كنند. اميدوارم اين تصميم باشگاه روبينكازان را درك كنند.»

روبينكازان در حالي شنبه راهي اردوي آمادهسازي زمستاني در امارات شــد كه 4 بازيكن تركيب اصلي به دليل تصميم عجيب باشگاه غايب بودند و بايــد به تيمهاي ديگري بروند. رضا شــكاري نيز يكي از بازيكنان خارجي تيم روبينكازان محســوب ميشود كه با توجه به سياست جديد اين باشگاه وضعيت مبهمي دارد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran