Iran Varzeshi

نقد و نقدپذیری واجب است

-

رييس فدراسيون تكواندو ميگويد از شوراي فني فدراسيون خواستهايم عملكرد فني تيم ملــي تكواندو در ســال 96 را با حضــور مهدي بي باك ســرمربي تيم ملي مورد بررســي قرار دهد و پس از آن كميته فني با توجه به گزارش شــورا براي هدايت تيم ملــي در مســابقات قهرماني جهان و بازيهاي آسيايي تصميمگيري خواهد كرد.

سيدمحمد پوالدگر رييس فدراسيون تكوانــدو با بيــان اينكه بررســي عملكرد كميتههاي فدراســيون را در دســتور كار داريــم، ميگويد: «در هر بخشــي به اين نتيجه برسيم كه نياز به استفاده از نيروهاي جديد يا برنامهريزي مجدد هست اين كار را انجام ميدهيم. نرمافزار ارزيابي هياتهاي استاني تا پايان سال به بهره برداري ميرسد و ميتوانيم نظارت بر عملكرد اســتانها را به صورت فصلي مورد بررســي قرار دهيم. سامانه مركز نظارت همگاني تكواندو نيز با هدف مشاركت و پيگيري مشكالت از اوايل ارديبهشت ماه ســال آينده آماده دريافت انتقاد، پيشــنهاد، شــكايت، تقدير و تشكر خانواده بزرگ تكواندو به صورت آنالين در سراسر كشور است.»

رييس فدراســيون تكواندو با اشاره به رويدادهــا­ي مهم پيش رو در ســال آينده ادامه ميدهد: «مسابقات قهرماني نوجوانان جهان و كســب ســهميه المپيك جوانان، رقابتهاي قهرماني آســيا كه خرداد ماه به ميزباني ويتنام انجام ميشــود و پس از آن هم بازيهاي آســيايي جاكارتا كه برخالف دورههــاي قبل بــا ۵ نماينــده در بخش كيوروگــي و دو نماينده در بخش پومســه برگزار ميگردد، همچنين ۵ دوره مسابقات گرندپري را در سال ۲018 پيش رو داريم كه با برنامهريــ­زي صورت گرفته اميدواريم به نتايج دلخواه برسيم و دل جامعه تكواندو و ملت ايران را شاد كنيم.»

او از بررســي عملكرد ســرمربي تيم ملي ميگويد: «از شــوراي فني فدراسيون خواســتهاي­م عملكرد فني تيم ملي تكواندو در ســال 96 را با حضور مهــدي بي باك ســرمربي تيم ملي مورد بررسي قرار دهد. پس از آن كميتــه فني با توجه به گزارش شــورا براي هدايت تيم ملي در مســابقات قهرمانــي جهــان و بازيهــاي آســيايي تصميمگيري خواهد كرد.»

ســيدمحمد پوالدگــر با بيــان اين نكتــه كه درهاي فدراســيون به روي تمام دوستداران و دلسوزان اين رشته باز است، ادامه ميدهد: «دســت هركسي را كه فكر ميكند ميتواند به اين رشــته كمك كند، به گرمي ميفشــاريم. بر اســاس فرمايش رهبر معظــم انقالب نقد بايــد منصفانه و مســووالنه باشد نه نقد همراه با تهمت. نقد و نقدپذيــري واجب اســت، تهمت و لجن پراكني حرام اســت. نقد بــا تهمت زدن و تكرار كردن حرف دشــمن فرق دارد. نقد بايد منصفانه و عاقالنه و مســووالنه باشد. سياهنمايي هنر نيست.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran