Iran Varzeshi

فاصله گرفتن از حاشيهها جاماندگي را جبران ميكند

قاسميپور: هیچ بوکسوري حاشیه امنیت ندارد

-

مربي تيــم ملي بوكس ميگويد با تصميم كادرفنــي تا مرحله آخر اردوها انتخابي خواهيم داشــت و هيچ بوكسوري حاشــيه امنيت نخواهد داشت. امين قاســميپور، قهرمان و ملي پوش سابق بوكس ايران كه اين روزها مربي تيم ملي شــده، در مورد انتخاب رييس جديد فدراســيون بوكــس، اينطور اظهارنظر ميكنــد: «به هر حال تغيير و تحوالت خوبي رخ داده و قطعا همه اين را ميدانند كه حسين ثوري رييس جديد فدراسيون بوكس يكي از اعضای قديمي خانواده بوكس ايران است و سالها بهعنوان مربي، داور و رييس هيأت بوكس استان سيستان و بلوچستان فعاليت كرده و تجربيات زيادي را در طول اين سالها كسب كرده است. اگر همه خانواده بوكس دست به دست هم دهند و از حاشيهها فاصله بگيرند، فكر ميكنم اين جاماندگيها از حريفان آسيايي كه طي سالهاي گذشته به وجود آمده با مديريت حسين ثوري جبران شود. الزمه موفقيت بوكس اين است كه موافقان و مخالفان همه در راستاي موفقيت بوكس قدم بردارند.»

مربي تيم ملي بوكس در مورد آغاز اردوها نيز ميگويد: «اردوهاي تيم ملي بوكس از 16 دي ماه آغاز شــده و تا 18 دي ماه ادامه خواهد داشت، پس از آن طي سه روز انتخابي تيم ملي برگزار ميشود. در حال حاضر با تصميم كادر فني ۳4 مشتزن به اردوي تيم ملي دعوت شدهاند و با حضور اين نفرات انتخابي تيم ملي برگزار ميشود. قرار است در انتخابي تيم ملي نفراتي كه در قهرماني كشور عنواندار بودهاند، مشــتزناني كه كميتــه فني آنها را انتخاب كرده و تعدادي نيز كه در قهرماني كشــور به هر دليلي نتوانستند حضور پيدا كنند، شركت و براي رسيدن به پيراهن تيم ملي رقابت كنند، در پايان نيز 0۲ نفر اردونشين خواهند شد.»

قاســميپور به برگزاري انتخابي در پايان اردوي تيم ملي اشــاره ميكند: «طبــق تصميمات كادر فني تــا مرحله آخر اردوها، انتخابي خواهيم داشــت و اينطور نيســت كه 0۲ بوكسوري كه به اردوها دعوت شــدهاند خيالشان راحت باشــد. هيچ كسي حاشــيه امنيت در اردوها نخواهد داشت و آنهايي كه در اردو هســتند بايد تالش كنند تا به پيراهن تيم ملي برســند. به هر حال يكسري از مشــتزنان هم بيرون در تالش هســتند تا پيراهن تيم ملــي را بر تن كنند. اين تصميمات باعث ميشود كه آنها هم انگيزه رسيدن به پيراهن تيم ملي را داشته باشند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran