Iran Varzeshi

حسيني ميتوانست مدال بگيرد

-

ســرمربي تيم ملــي تكواندو ايران معتقد است حسيني حداقل ميتوانست در مســابقات گرنداســلم مدال برنز را كسب كند اما اشتباه داوري گريبانگير او شد. مهدي بيباك با اشاره به عملكرد ابوالفضل يعقوبي و ميرهاشــم حسيني در سري دوم مسابقات گرنداسلم گفت: «از عملكــرد ابوالفضــل يعقوبي راضي نيستم اما از عملكرد ميرهاشم حسيني ناراضي نبودم. البته واقعا شــرايط سفر مــا بد بود چرا كه 16 ســاعت پرواز را پشت ســر گذاشتيم و ســاعت 7 وارد محل برگزاري مسابقات شديم و ساعت 8 شب وزنكشي كرديم.»

بي باك ادامــه داد: «واقعا بچهها زمان الزم براي اســتراحت نداشتند و شرايط خوبي را پشت ســر نگذاشتند اما بــا اين شــرايط ميرهاشــم خيلي خــوب مبارزه كرد. حســيني در ديدار نيمهنهايــ­ي مقابل قهرمــان المپيك از چين تا پايــان راند دوم پيش بود و در راند سوم مبارزه را واگذار كرد.»

سرمربي تيم ملي تكواندو با انتقاد از عملكــرد داوران ديــدار ردهبنــدي ميرهاشم حسيني و الكساندر دنيسنكو روس گفــت: «در جنگ برای كســب مدال برنز داوران اشتباه كردند و بازي صد در صد برده حســيني را تبديل به باخت كردند. در لحظات پاياني داوران ســه امتياز حسيني را پاك كردند و در حالي كــه نبايد به او اخطار ميدادند با يك اخطار شــرايطي را رقــم زدند كه متاســفانه در فاصله 6 ثانيــه به پايان مسابقه او يك امتياز عقب افتاد.»

او همچنين درباره عملكرد يعقوبي هم گفت: «مطمئنا ابوالفضل نظر ما را برآورده نكرده و نياز است يك بازنگري در عملكــرد فني و رفتــاري او صورت گيرد و در ابتــدا او بايد با خودش كنار بيايد. با وجودي كــه همه كار براي او انجام داديم اما اعتماد به نفس يعقوبي از دســت رفته اســت. بايد بپذيريم او قابليتهايش را نشــان نداده اســت و در بازگشــت به اين موضوع رسيدگي ميكنيم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran