Iran Varzeshi

كلوپ: كوتينيو مصمم بود برود

-

يورگــن كلوپ درباره كوتينيو كه روانه بارسا شد، گفت: «فيليپه در صحبتهايش با من، مالكان باشگاه و حتي همتيميهايش اصرار داشت كه اين جابهجايي اتفاقي است كه براي رخ دادن آن مصمم است. با وجود آنكه ما توانســتيم يك نيــم فصل او را نگه داريم و در تابســتان مانع رفتنش شويم اما باز هم اميدوار بوديــم بتوانيم او را متقاعد كنيم اينجا بماند و بخشي از نيازهاي تيم ما را برطرف كند.»

ســرمربي آلماني ليورپــول ادامه داد: «من ميتوانم به هــواداران ليورپول بگويم كــه ما بهعنوان يك باشــگاه هــر كاري از عهدهمان برميآمد را انجام داديم تا كوتينيو را متقاعــد كنيــم كه مانــدن در ليورپول همانقدر جذاب است كه رفتن به اسپانيا اما او صد درصــد مطمئن بود كه آيندهاش در بارســلونا است و اين كار به نفع خانوادهاش هم هســت. بازي در بارسلونا رؤياي او است و من مطمئنم چيــزي نمانده بود كه با آن بتوانيم نظر كوتينيو را براي ماندن در اينجا جلب كنيم.»

كلــوپ در پايــان از كوتينيو به خاطر كارهايــي كه بــراي ليورپول انجــام داده اســت تشــكر كرد و اظهار داشت: «فيليپه در طــول 5 ســال حضــورش در ليورپول خدمات فوقالعادها­ي به باشــگاه ارائه كرد و در كمال تأسف او نميخواست اين دوران را تمديد كند. با اين حال رابطهاي كه ما با او داريم خوب اســت و برايش آرزوي موفقيت ميكنيــم. با وجود اينكه مــا با رفتنش در بازار تابســتاني مخالفت كرديم، او در تمام بازيها نســبت به كمك كردن به ما براي بردن بازيهايمان، ارائــه عملكرد خوب و انجام تمرينهای ســخت در زمين تمريني ملوود، متعهد بود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran