Iran Varzeshi

گاسپريني: ميخواستيم برد ناپولي را ادامه دهيم

-

جان پيــرو گاســپريني مربــي آتاالنتا تيمش را بــه خاطر برد 2 بر يــك مقابل رم ســتود. آتاالنتا چند روز قبل ناپولي را از جام حذفي ايتاليا حذف كرد. آندرياس كورنليوس و مارتــن دي رون گلهــاي ميزبان را زدند و بعد از اخراج دي رون، ادين ژكو يكي از گلها را جبران كرد. گاسپريني گفت: «مشخصا اين بازي دو نيمه داشت، نيمه اول ما مسلط بوديم و در نيمــه دوم با اخــراج دي رون مجبور به دفاع شديم. در حال حاضر بازيكنان ما اعتماد به نفس، شخصيت و آمادگي جسماني دارند. آنها ميخواســتن­د پيروزي بــر ناپولي را ادامه دهند و ما به اين نتيجه خارقالعاده رسيديم. آنها پختگي الزم را نشان دادند. ما به تمام رقبا احتــرام ميگذاريم اما اين را هم ميدانيم اگر بازي مسير خاصي را طي كند، ميتواند به گل برسد و نتيجه بگيرد. اگر در خانه نتايج خوب بگيريــم و همچنين مقابــل تيمهاي كوچك برنده شويم، ميتوانيم در موقعيت خوبي قرار بگيريم.»

بعد از دريافت دومين كارت زرد توســط دي رون، گاســپريني به خاطر اعتراض اخراج شــد: «خودم را وارد اين قضيه نميكنم چون اظهارنظرها­يــي شــنيدهام اما بعــد از اخراج كوالروف به همتيميهايش چشمك زده، فكر ميكنيد معنياش چيست؟»

اوزبيــو ديفرانچســ­كو مربــي رم هم گفــت: 10« دقيقه اول خــوب بوديم اما بعد ســقوط كرديم و وقتي يك گل عقب افتاديم روحيهمــان را باختيم. نبايد اينطوري باشــد چون اگر شــما پيراهــن رم را به تن ميكنيد بايد باور داشــته باشــيد هميشه جاي جبران هســت و ســرتان را باال نگه داريد. اصال بازي تيم را دوست نداشتم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran