Iran Varzeshi

موضع مبهم مدیرعامل مقابل سرمربي ماندن گلمحمدي به شرط حمایت آجورلو

-

بعد از جريمهاي كه مديرعامل باشگاه تراكتورساز­ي بــراي يحيــي گل محمــدي در نظر گرفــت و واكنش ســرمربي تيم تبريزي را در پي داشت، يحيي و آجورلو هيــچ صحبتي با هم نداشــتند. از همــان روزها بود كه شايعه جدايي گل محمدي از تراكتورساز­ي قوت گرفت و بــه همين خاطر خيليها بازي با اســتقال را آخرين فرصت اين مربي دانستند. تراكتورساز­ي مقابل استقال به تســاوي بدون گل رســيد و يك امتياز كسب كرد اما هنوز مشخص نيست چه سرنوشتي در انتظار يحيي گل محمدي است.

سرمربي تراكتورساز­ان خواهان جلسه با مديرعامل اين باشــگاه شــده و بــا اينكه قــرار بود اين جلســه ديروز(يكشــنبه) برگزار شود، گفته شــد برگزاري اين جلســه منتفي است و شــايد در زمان ديگري دوطرف رودرروي هم بنشــينند. از ايــن رو رابطه گلمحمدي و آجورلو در روزهاي گذشــته حســابي تيره و تار شده و مشــخص نيست چه اتفاقاتي رخ خواهد داد. در اين بين برخي دوستان مشــترك در صدد هستند تا مقدمات را براي برقراري صلح ميان آنها برقرار كنند.

در چنين شرايطي يحيي گل محمدي صراحتا اعام كرده اگــر آجورلو تا پايان فصــل از او حمايت كند، در تراكتورساز­ي ميماند و دوست ندارد با يك باخت دوباره شــعارها عليه او و جوسازيها شروع شود. نكته اما اينجا است كه مديرعامل تراكتورساز­ي هيچ اظهارنظري درباره وضعيت گل محمدي انجــام نداده و موضع نهايي او نيز مبهم است.

اين در حالي اســت كه تراكتورساز­ي روز پنجشنبه بايــد در تهران به مصــاف نفت برود و هنــوز وضعيت كادرفني اين تيم نامشــخص اســت. بايد منتظر ماند و ديد در نهايت چه اتفاقاتي در اين خصوص رخ ميدهد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran