Iran Varzeshi

موسوي: ناراحتم به خاطر اشتباه من گل خورديم

-

گل دوم گسترش فوالد به سپيدرود روي اشــتباه سيد هادي موسوي، بازيكن سپيدرود به ثمر رســيد و اين اشتباه در واقع مســبب باخت ســپيدرود شــد. به همين خاطر اســت كه بعــد از آن بازي، موســوي جو بدي را تجربه ميكند و در همين رابطه توضيــح ميدهد: «از جوي كه به وجود آمده اصا خوشــحال نيستم و بهتر است فعا چيزي نگويم. متاسفانه تيم به خاطر اشتباه من گل خورد و از اين بابت به شدت ناراحتم.»

او به برخورد هواداران اشاره ميكند و در اين رابطه ميگويد: «متاسفانه برخي تماشــاگرا­ن فحاشــي كردند. البته همه هــواداران اينطور نبودنــد و برخي لطف داشــتند، ولي مــن از همه دوســتدارا­ن ســپيدرود معذرتخواهـ­ـي ميكنــم و اميدوارم در بازيهاي بعد جبران كنم.»

سيدهادي موســوي تأكيد دارد كه اشــتباهش عمدي نبوده است. او در اين رابطه توضيح ميدهد: «اشتباه من عمدي نبود. اشتباه خاصيت فوتبال است و ممكن است براي هر بازيكني اتفاق بيفتد. من از شدت ناراحتي تا صبح نخوابيدم. واقعيت اين است كه گاهي اتفاقات باعث ميشود اشــتباهات­ي رخ دهد كــه ناراحت كننده است. دوســت دارم هواداران بدانند همه تيم تاشمان را كرديم كه برنده باشيم اما قسمت نشد.»

او دفاعياتش را اينطور ادامه ميدهد: «اين تنهــا صحنه بازي نبــود. من يك موقعيت تك به تــك را از حريف گرفتم. حتي بيست متر با بازيكن حريف كورس گذاشــتم. در طول بازي هم همه تاشم را كردم كه بهتريــن نتيجه را بگيريم اما شرايط مانع از پيروزي تيم ما شد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran