Iran Varzeshi

خانزاده: انگيزه زيادي براي حضور در روسيه دارم

-

محمدرضا خانزاده مدافع مليپوش پديده مشــهد از انگيزه باالي خود براي حضور در فهرســت تيم ملي در جامجهاني روسيه صحبت ميكند. خانزاده درباره حضور در اردوي تيم ملي ميگويد: «امكانات در اردوي تيم ملي بســيار خوب اســت و شــرايط خيلي خوبــي را تجربه ميكنيــم. ميخواهم به بهترين شــكل از اين فرصت استفاده كنم و دوباره همانطور كه در فهرســت نهايي تيم ملي براي جام جهانــي ۴1۰2 حضــور داشــتم، در جام جهاني روســيه هم لباس مقدس تيم ملي را به تن كنم.»

مدافع پديده كه تاكنون موفق شــده در ليگ هفدهم ۴ گل به ثمر برســاند، به اردوهاي قبلي تيم ملي هم دعوت شــد اما به دليل مصدوميت غايب بود، خانــزاده در اين رابطه توضيــح ميدهد: «در اردوهاي قبلي هم به تيم ملي دعوت شــدم اما مصدوميت مانع از حضورم شد اما اين بار خوشبختانه آماده خدمت به تيم ملي كشورم هستم.»

خانزاده تنها نماينده تيمش در اردوي تيم ملي كشــورمان است، او در ايــن رابطه ميگويد: «اميدوارم بتوانم نماينده خوبي براي پديده در اردوي تيم ملي باشــم. تيم با پتانسيلي هستيم كه در بازي با نفت آبادان و در ساير رقابتهاي ليگ هفدهم اين موضوع را نشان دادهايم، اميدوارم تعداد نمايندگان پديده در تيم ملي بيشتر هم بشود.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran