Iran Varzeshi

اوكتاويو در پرتغال چه ميكند؟

ابهام در قرارداد سرمربي تيم ملي ساحلي

-

ماركــو اوكتاویو كه در فوتبال ساحلي دنیا شهرت زیادي دارد، پــس از پایان مأموریــت ابتدایي خود در تیم ملي ایــران به مرخصي رفت و در موعــد مقرر به ایران نیامده است.

قرار بــود اوكتاویو یك هفته قبــل یعني اول ژانویه 11( ديماه) به ایران برگردد تا تمرینــات تیم ملي را زیر نظر بگیرد. از فدراســیون ميپرسیم دلیل غیبت این مربي در ایران در موعد مقرر چه بوده است؟

البته اوكتاویو در زمان مرخصي خــود چندان هم بیکار نبــوده و هدایت تیم اســپورتین­گ پرتغال را در جام موندیالیتـ­ـو برزیل به عهده داشــت. اتفاقي كه همزمان با هدایت تیم ملي فوتبال ســاحلي ایران رخ داده است.

در این مســابقات تیم پارس جنوبــي هم بهعنوان نماینده ایران حضور داشت كه زیــر نظر فدراســیون فوتبال راهي این مسابقات شــد. دوباره از فدراسیون سوال ميكنیم آیا در قرارداد اوكتاویو بنــدي وجود دارد كه به او اجازه حضور در تیم باشگاهي را بدهد؟ آیا این كار با هماهنگي فدراسیون بوده است؟ در صورتي كه پاسخ مثبت باشد باید پرسید آیا این كار تمركز سرمربي تیم ملي را نميگیرد؟

در هر صــورت ممکن اســت چنیــن بنــدي در قرارداد اوكتاویو باشــد و او در مرخصي هدایت تیمهاي باشــگاهي را هم به عهده بگیرد. اگر اینطور باشــد، فدراســیون در این زمینه اشــتباه بزرگي را مرتکب شده است.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran