Iran Varzeshi

همامي: غرامت قرارداد سال دومم را نديديد؟

-

ميگوينــد قرارداد مســعود همامي با پرســپوليس چقدر بوده كه حــاال او بيش از 700 ميليون از اين باشــگاه طلبكار شده و به ایافســی شــكايت كرده؟ گلر فعلي ماشين ســازي توضيح ميدهد: «براي آن دســته افرادي كه از هيچ چيز خبر ندارند و حرفهاي بيهــوده ميزنند متاســفم و اهميتــي هم به حرفهايشــا­ن نميدهم. قرارداد من با پرســپوليس يك سال و نيمه بــود. براي نيم فصــل 230 ميليون و براي فصل بعد 598 ميليون. از آن 230 ميليون آقاي طاهــري كال 60 ميليون به من داد و قراردادم را يكطرفه فســخ كــرد. من را در ســاعت آخر نقل و انتقاالت كنار گذاشتند و با اينكه هزينــه رضايتنامها­م از پيكان را خودم داده بودم اينطوري با سرنوشتم بازي كردند. بعد از شــكايت من طبيعي بود كه غرامت فصل بعد هم در حكم لحاظ شــود كه يــك و نيم برابر رقم قرارداد اســت. با اين حساب من بيش از يك ميليارد تومان طلبكار شدم كه با حكم كميته استيناف به 700 ميليون تومان رسيد.»

همامي ميگويد: «االن يكســري بعد از چهار ســال حرفهاي بيهــوده ميزنند. اينكه آقاي برانكــو به من بازي نداد به من ربطي ندارد. مــن را در يك بازي به زمين فرســتادند كه تمكين كردم همانطور كه از نيمكت نشــيني تمكين كــرده بودم. البته نميخواهم وارد يكسري داستانها شوم كه چرا طرف مقابل بازي كرد و من بيرون بودم اما اينكه مربي به مــن بازي نداد ربطي به طلبم ندارد.»

ايــن گلر اصفهاني ميگويد: «من هيچ جوره از علي دايي بزرگتر نيســتم. ايشــان هم وقتي ديد باشــگاه جــواب نامههايش را نميدهد عليه پرســپوليس حكم گرفت چون با او هــم بد برخــورد كردهاند. االن هم از باشــگاه به من زنــگ زدهاند كه چرا مصاحبه كردي و ميگفتند خودت پيگيري كــن اما ديگر چيزي بــراي صحبت كردن وجود ندارد و شنيدهام نامه من از ایافسی آمده و ممكن اســت باشگاه پرسپوليس به خاطر دروغ گفتن در مورد تسويه حساب با طلبكارانش محروم شود.»

همامي دربــاره اين اتهام كه او، جعفرپور و جــالل اكبري چــون ســپاهاني بودهاند از پرســپوليس شــكايت كردهاند تا اين تيم به آســيا برود، ميگويد: «بعد از 16 ســال همه من را ميشناســند. من آبــروي خودم را ذره ذره جمــع كــردهام. اين كار من چه ســودي براي ســپاهان دارد؟ مگر بازيكن آنها هستم يا هيات مديرهشان به من پول ميدهد؟ اصال اين حرفها نيست ضمن اينكه بعيد ميدانم جالل اكبري به ایافسی شكايت كرده باشد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran