Iran Varzeshi

‌ب ‌يباك‌مي‌رود،‌عسگري‌مي‌آيد

زلزله در كادر فني تيم ملي تكواندو

-

بر اساس شنيدهها گویا كادر فني تيم ملي تكواندو تغيير كرده است و به زودی این خبر اعالم میشود. در حاليكه در روزهاي اخير اخبار زیادي منتشر شده بود كه نشست اعضاي شوراي فني تكواندو براي ایجاد تغييرات احتمالي در تركيب كادر فني تيم ملي برگزار ميشود و در این نشست درباره تغييرات تصميم گيري ميشود اما روز گذشته منابع موثق خبر از تغييرات اساسي در تركيب كادر فني تيم ملي تكواندو دادند و حتي بر اساس شنيدهها فریبرز عسگري بهعنوان سرمربي جدید تيم ملي به جاي مهدي بيباك انتخاب شده است. تصميمي كه هنوز فدراسيون درباره آن خبری اعالم نكرده است و باید دید آیا نهایی میشود.

روز گذشــته بود كــه محمــد پوالدگر در گفتوگو با رســانهها اعالم كرد به زودي نشست اعضاي شــوراي فني تكواندو برگزار ميشــود تا درباره عملكــرد تيم ملي تصميم گيري شــود. حتي در اين مصاحبه هم پوالدگر اعالم كرده بود كه حضور بيباك در بازيهاي آســيايي جاكارتا بهعنوان ســرمربي تيم ملي تكواندو منوط به راي و نظر اعضاي شــوراي فني اســت امــا فقط يك روز بعد از اين اظهارات پوالدگر اخباري منتشــر ميشــود كه حكايت از بركناري مهدي بي باك از سرمربيگري تيم ملي دارد.

براساس شــنيدهها از منبع موثق مهدي بي باك با راي و نظر سيد محمد پوالدگر بركنار شده است در حاليكه يك سال بيشتر از زمان فعاليت اين مربي جــوان در كادر فني تيم ملي نميگذرد اما نتايج ضعيف در رقابتهاي اخير باعث شــده تا رييس فدراســيون تكواندو تصميم به بركناري مهدي بيباك بگيرد.

گويا جايگزين مهدي بــي باك هم انتخاب شــده اســت و قرار اســت كه به همين زوديها فريبرز عســگري بهعنــوان ســرمربي تيم ملي معرفي شــود. فريبرز عسگري پيش از اين يك بار هم در بازيهاي المپيــك 2012 لندن بهعنوان ســرمربي تيم ملي انتخاب شــد كه بعد از كسب يك مدال نقره از ســرمربيگر­ي تيــم ملي بركنار شــد اما حاال بعد از حدود چهار سال يك بار ديگر بهعنــوان ســرمربي تيم ملي انتخاب ميشــود. خبری كه دهان به دهان میشــود اين اســت كه اين تصميمات مربوط به االن نيســت و از مدتها قبل حتي قبل از برگزاري انتخابات فدراســيون تكواندو، فدراســيون به اين نتيجه رسيده است كه تغييراتــي را در راس كادر فنــي تيم ملي به وجود بياورد. خبــر بركناري مهــدي بيباك و انتخاب فريبرز عسگري در حالي شنيده ميشود كه قرار بود شــوراي فني با بررســي عملكرد تيم ملــي تكواندو در ماههاي اخيــر درباره كادر فني و باقــي ماندن مهدي بيباك بهعنوان ســرمربي تيم ملــي در بازيهاي جاكارتــا تصميمگيري كند. اين در حالي اســت كه هنــوز بيش از يك سال از ســرمربيگر­ي مهدي بي باك در تيم ملي نميگذرد. او در حالي چند مــاه بعد از بازيهاي المپيك ريو جايگزين بيژن مقانلو شــد كه به نظر ميرسيد يكي از اســتعداده­اي برتر مربيگري در تكواندو باشــد اما به نظر ميرسد كه اين سرمايه مربيگري در تكواندو هم سوخت شده است.

فريبرز عســگري هم اكنون ســرمربي تيم دو تكواندوي ايــران هم هســت و در بازيهاي كشورهاي اســالمي كه در آذربايجان برگزار شد بهعنوان سرمربي تيم ملي تكواندو حضور داشت كه حاال ميتواند يكبار ديگر شــانس حضور در راس كادر فني تيم ملي را داشته باشد.

خبر بركناري مهدي بيباك و انتخاب فریبرز عسگري در حالي شنيده ميشود كه قرار بود شوراي فني با بررسي عملكرد تيم ملي تكواندو در ماههاي اخير درباره كادر فني و باقي ماندن مهدي بيباك بهعنوان سرمربي تيم ملي در بازيهاي جاكارتا تصميمگيري كند

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran