Iran Varzeshi

نقره جهان براي يخنورد جوان ايراني

-

به او افتخار ميكنيم.»

ناصر ملكمطيعي در ادامه خاطرهاي را از روز درگذشت تختي كه پيش از اين هم آن را برای ما تعريف كرده بود، براي حاضران نقل كرد: «روزي كه آقا تختي فوت شــد، براي مراسم رفتم. آن روزها در سينماي ايران درخشان بودم. فيلم هايم ميفروخت و در سينماها صفهاي طوالني براي خريد بليت فيلم هايم تشــكيل ميشد. با اين همه شهرت وقتي به ابنبابويه رسيدم، در گوشهاي ايســتادم و هزاران نفر كه براي تشييع تختي آمده بودند از مقابلم رد شدند اما يك نفر هم به من سالم نكرد. يك نفر هم مرا نشناخت چرا كه همه به خاطر تختي آمده بودنــد. آن موقع اگر جايي ميرفتم مردم اطرافم جمع ميشدند اما آن روز همه آمده بودند و كسي به من نگاه نكرد؛ آن موقع فهميدم محبوبيت يعني چه! آن موقع فهميدم كه بين شــهرت و محبوبيت خيلي فرق است.»

يخنورد جوان ايراني صاحب مدال نقره مسابقات جهاني ليختن اشتاين شــد. در فينال ليد رقابتهاي يخنــوردي قهرماني جوانــان جهان ليختن اشتاين، عماد حسيني مدال نقره را مال خود كرد.

همچنيــن مهدي تقي خاني، ديگر نماينده ايران نيز در فينال اين ماده چهارم شد.

حســيني و تقي خاني دو نماينده ايران در مرحله مقدماتي ليد با كسب عناوين سوم و هشــتم به فينال رسيده بودند. همچنين در ماده سرعت اين مسابقات اين دو به فينال رسيدند و در فينال حسيني به مقام دهم رسيد و تقي خاني چهارم شد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran