Iran Varzeshi

400 هزار پوند در هفته

-

آنتــوان گريزمــان براي اينكه پيشــنهاد بارسلونا را رد كند و به منچستريونا­يتد برود، درخواست دستمزد 400 هزار پونــد در هفته از اين باشــگاه كرده اســت. اين فوق ســتاره فرانســوي زير نظر يونايتد قرار دارد و ژوزه مورينيو قصد دارد در تابســتان بــا پرداخت 89 ميليون پوند بــه اتلتيكو، او را به خدمت بگيرد. گفته ميشود كه او در تابستان اخير مايل بود به يونايتد برود، تا اينكه متوجه شد بارســا هم او را ميخواهد. اكنون يونايتد خبردار شده كه مبلــغ 290 هزار پوند در هفته دستمزد پيشنهادي به او، كمتر از انتظارات اوست. او ميخواهد دســتكم 100 هــزار پوند در هفته به دستمزد پيشنهادياش اضافه شــود، چرا كه بازيكنان ديگر هم دســتمزدها­ي بااليي ميگيرند.

يــك منبــع نزديــك به يونايتــد گفته اســت: «اوضاع از زمانــي كه اوليــن تالشها براي خريد گريزمان انجام شد بســيار فرق كرده است. بسته پيشــنهادي كه در تابســتان ارائه شــد و گريزمان هم با آن موافقت كرد بســيار پايينتر از چيزي اســت كه او در تابستان ســال بعد خواهد خواست. اين مبلغ احتماال بيــش از توان ما باشد. باشگاه ســخت به دنبال خريد اوســت اما چنين مبلغي بسيار باالست. باشگاه شايد در برابر درخواستهاي اطرافيان او كوتاه نيايد.»

اوپتا- آرســنال براي نخســتين بار در دوره مربيگري ونگر در دور سوم جام حذفي باخت و از دور مســابقات كنار رفت. آخرین بار در سال 1996 بود كه این تيم با شکست برابر شــفيلد ونزدي در این مرحله حذف شد.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran