Iran Varzeshi

كاسميرو: رئال هرگز تسليم نميشود

-

زينالدين زيــدان بعد از تســاوي 2 بر 2 مقابل ســلتاويگو آنقدر بازيكنان رئال مادريد را در رختكن نگه داشــت كه نوبتش در كنفرانس خبري را از دســت داد. معمــوال مربي تيمهاي ميهمــان زودتــر در كنفرانس خبري شــركت ميكنند تــا بتوانند به خانــه برگردند اما خوان كارلوس اونســوئه مربي سلتا مدتي منتظر بود تا كار زيــدان با بازيكنانش تمام شــود و در نهايت مجبور شد قبل از مربي فرانسوي حرف بزند.

وقتي زيدان باالخره آمد با ســوال خبرنگار تلويزيون اسپانيا مواجه شد كه به بازيكنانش چه گفته و اينطور پاسخ داد: «بين خودمان ميماند اما مشــخصا همه ما عصباني هســتيم. طبيعي اســت. با بازي خوب نيمه اول معلوم اســت كه از بازي نيمه دوم و نتيجه نهايي راضي نيســتيم. حريف در نيمــه دوم خيلي بهتــر پرس كرد و ما نميتوانســ­تيم توپ را به گــردش در آوريم، زيــاد توپ لو ميداديم، بايد عميقا اين مشــكل را تحليــل كنيم.» از زيدان دربــاره فاصله رئال مادريد با ســاير تيمهاي مدعي ســوال شد كه گفت: «ما نميتوانيم هرهفته درباره جدول ليگ حرف بزنيم، فقط بايــد روي يك بازي تمركز و تالش كنيم بازيهايمان را ببريم.» زيدان تاكيد كــرد عالقهاي به خريــدن بازيكن در فصل نقل و انتقــاالت ژانويه ندارد. شــايعاتي درباره تالش رئــال براي جذب كپــا آريســاباا­لگا، دروازهبان اتلتيكوماد­ريد، تيبو كورتوآ و ادن آزار دو ســتاره چلســي، هري كين، بهترين گلــزن ليگ برتر و چند نفر ديگر مطرح شده. زيدان درباره نياز رئال به تقويت گفت: «نه، در حال حاضر هيچ كس را نميخواهم. تا روز آخر ژانويه ببينيم چه ميشود امــا در حال حاضر هيچ كــس را مد نظر ندارم،

دیلي ميل- در بازي ليدز و نيوپورت در جام حذفي انگليس، یك پليس نقش ليدر ليدزيها را بازي كرد و آوازهاي آنها را رهبري ميكرد و هر جا هم قرار بود كلمه بدي گفته شود، دهانش را با دست ميپوشاند تا معلوم نشود. البته او و بقيه هواداران ليدز در پایان مایوس شدند، چون تيمشان باخت و حذف شد.

كاسميرو باور دارد رئال مادريد ميتواند فاصله 16 امتيازي با بارسلونا را جبران كند. هافبــك برزيلي رئال بعد از تســاوي 2 بر 2 مقابل سلتاويگو گفت: «اگر يك تيم باشد كه بتواند چنين فاصلــهاي را جبران كند، رئال چرا؟ به اين دليل كه از تيمم و بازيكناني كه در اختيار دارم، راضي هستم.» اين سومين تساوي خارج از خانه رئال بود كه روند بدون برد اين تيم را به چهار بازي رساند: «بايد مشكل را پيدا كنم چون مســووليت اين كار با من است. من و بقيه تالشــمان را ميكنيم. اخيرا آنطور كه بايد بازي نميكنيم، شايد اعتماد به نفس الزم براي اينكه 90 دقيقه خوب بازي كنيم را نداريم.» فلورنتينو پــرس رييس رئــال مادريد بعد از بــازي راهي رختكن شد اما زيدان گفت: «او به رختكن آمده بود تا تيم را تشــويق كنــد، چيز ديگري نبود.» زيدان براي نخستين بار بعد از سال 1958 رئال مادريد را به دوگانه قهرماني ليگ و اروپا رســاند اما بعد از فصــل پرحادثه 2012-2013 كه تيم ژوزه مورينيو در پايان فصل با بارسلونا 15 امتياز مادريد است. رئال هرگز تسليم نميشود، ما خودمان را باور داريم.» هافبك ســابق پورتو درباره بازي گفت: «سخت است، ما در نيمه اول خيلــي خوب بازي كرديــم اما در نيمه دوم از زمين خودمان بيرون نيامديم. شــما اختالف داشــت، سابقه نداشت كه فاصله دو تيم با هم 16 امتياز شــود. رئال براي ديدار در زمين تيمي كه فصل قبل باعث حذفش از جام حذفي اســپانيا شده بود و با تســاوي يك بر يك مقابل بارسلونا درهفته گذشــته روحيه خوبي داشت، كريم بنزما، سرخيو راموس و دني كارواخال را در اختيار نداشت. در فاصله 21 بازي مانده تا پايان فصل بدتريــن كاري كه رئــال مادريد ميتواند بكند نااميدي و تسليم در كورس قهرماني است اما از طرف ديگر اگر بازيكناني هستند كه در باد موفقيتهاي گذشته خوابيدهاند، بهتر است رئال خود را از دست آنها خالص كند. تصميم سختي است اما رضايت به ســوابق قبل هرگز زمينه را براي موفقيت بيشتر فراهم نميكند.

منبع: ماركا و رویترز وقتي فرصت داريد بايد كار بازي را يكســره كنيد در غير اين صــورت ضربه ميخوريد. بازي سختي بود و ما دو امتياز مهم از دست داديم. حاال فاصله ما با بارسلونا زياد و مسير براي ما سختتر شده.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran