Iran Varzeshi

عباسي: به يك امتياز بازي با پرسپوليس راضي نيستيم

-

با حضور رضا عنايتي و بهبود شرايط مشكيپوشــا­ن از نظر فنــي و مالي، حاال انگيــزه اين تيم بــه اندازهاي بــاال رفته كه ميتواند حتــي مدعي پيروزي مقابل پرسپوليس باشد.

در هميــن راســتا مالــك باشــگاه مشكيپوشــا­ن مدعــي اســت كــه اگر هواداران ايــن تيم به ورزشــگاه بيايند، شــاگردان عنايتي پرسپوليس را شكست ميدهند.

محمدرضا عباســي دربــاره آخرين وضعيت تيم مشكيپوشــا­ن در آســتانه بازي مقابل پرسپوليس، توضيح ميدهد: «خدا را شــكر كه تغييــرات جواب داد و وضع تيم بهتر شده است. از لحاظ روحي تيم بهتر شــده و بچههــا هم تمرينهای خــوب و منظمــي دارنــد. عنايتي هم بهشدت مشــغول كار است و تيم را براي بازي بزرگ روز جمعه مقابل پرسپوليس آماده ميكند.»

او با اشــاره به ديدار مشكيپوشان - پرســپوليس در چارچوب هفته نوزدهم رقابتهاي ليگ برتر فوتبــال، ميگويد: «پرســپوليس تيم بزرگ و قابل احترامي است كه در مشهد هم هواداران خونگرمي دارد امــا شــرايط مــا طوري اســت كه مجبوريم براي سه امتياز به زمين برويم. به يك امتياز هم راضي نيستيم، چون يك امتياز با باخت براي مشكيپوشــا­ن فرقي نــدارد. اميدوارم هواداران مشــهدي هم براي حمايت از مشكيپوشان به ورزشگاه بيايند. قول ميدهــم كه اگر هواداران به ورزشگاه بيايند، پرســپوليس را ميبريم. بچهها مصمم هســتند كه بازي را ببرند و خيلي دوســت دارند كه پرسپوليس را شكست دهند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran