Iran Varzeshi

اخراجیهای2 با شرکت جباری و شهباززاده

سجاد در راه ذوب، مجتبی در راه خداحافظی

-

ســرانجام وینفرید شــفر تصمیم نهایی دربــاره دو بازیکن اســتقالل را گرفت و آنها را در لیســت خروجی قرار داد. گرچه پیش از این تصمیم توفیقی مســئول نقــل و انتقاالت اســتقالل، خبر از اخــراج دو بازیکــن در صفحه اینســتاگر­امش داده بود اما در نهایت این خبر از سوی سرمربی استقالل تایید شد و جباری و شهباززاده از لیست نیم فصل دوم استقالل کنار گذاشته شدند. ایــن تصمیــم پایــان بالتکلیفــ­ی دو بازیکنی اســت که در روزهای گذشته مدام زمزمه اخراجشــان شنیده میشد. حاال هم جبــاری میتواند تیم جدیدی را بــرای ادامه فوتبال انتخاب کند و هم شــهباززاد­ه. درباره شهباززاده میدانیم کــه ظرف امــروز یا فــردا با باشــگاه ذوبآهــن قرارداد امضــا خواهد کرد و شاگرد قلعهنویی خواهد شد.

شــهباززاد­ه فصل پیش هم تالش بســیاری برای بازی در تراکتورســ­ازی کــه آن زمان امیر قلعهنویی را به عنوان ســرمربی روی نیمکت خــود میدید، داشــت اما بــه دلیــل محرومیت این باشــگاه از نقل و انتقاالت نتوانســت به جمع تبریزیها ملحق شود و برای امیر بازی کند. او حــاال میتواند به آرزویی که داشت، برســد و این بار در اصفهان شاگرد مربی باسابقه ذوبیها شود

. اما درباره جبــاری خبرهای ضد و نقیضــی میشــنویم. برخــی اعتقاد دارنــد که جبــاری عالقهای بــه ادامه فوتبال بازی کردن نــدارد که این خبر نمیتواند از حقیقت دور باشــد؛ به این دلیل که جباری صحبتی از عقد قرارداد تــازه با تیمی نکرده اســت. شــماره 8 اســتقالل در روزهایی که از اســتقالل دور بــود هیچ گاه دربــاره رفتن به تیم جدیدی حرف نزد و حتی مذاکراتی که تیمهای مشکیپوشان و گسترش فوالد با او داشــتند را بیپاسخ گذاشت. رویه جبــاری کامال بیانگــر بیمیلی او برای ادامه فوتبال است.

حال ممکن اســت ایــن بیمیلی منجر بــه انجام بــازی خداحافظی در همین استقالل شــود و یا ممکن است او نیز به مانند خیلی از فوتبالیسته­ای بزرگ ایران بدون خداحافظی از دنیای فوتبال برود. به هرحال ماجرای جباری نســبت به آنچه در انتظار شــهباززاد­ه است کامال متفاوت جلوه میکند. استقالل بازیکن جدید

نمیگیرد! کنــار گذاشــتن دو بازیکــن از استقالل این سوال را به وجود آورده که تصمیمگیران باشــگاه استقالل به جای اخراجیها چــه بازیکنانی را به خدمت میگیرند.

در این باره باشــگاه استقالل هیچ توضیح شفافی نداده که این رویه ممکن است ناشــی از بیمیلی آنها برای جذب بازیکن جدید باشــد. احتماال مسووالن باشــگاه اســتقالل برای اینکه عرصه را بــرای دیگر بازیکنان باز بگذارند و از بار حاشیهها بکاهند اقدام به کنار گذاشتن این دو بازیکن کردهاند.

از نــگاه مســووالن اســتقالل به خصوص مدیرعامل این باشگاه، مجتبی جبــاری عنصر ســازندهای محســوب نمیشــود و حتــی ادامه حضــورش با حاشــیههای­ی همراه خواهد بود. درباره شهباززاده هم ممکن است شفر همین نظر را داده باشد و ســرمربی استقالل برای اینکــه عرصه را بــرای بازیکنان جوانی همچون برزای و کریمی باز کند، شهباززاده را در لیست خروج قرار داده است.

اینکه بازخورد تصمیم مســووالن باشگاه استقالل در اخراج این دو بازیکن چیســت، ظرف روزهای آتی مشخص خواهد شد. البته جباری که مدتهاست از اســتقالل کنار گذاشــته شده و تنها خبر اخراج او رســمی اعالم نمیشــد. درباره شهباززاده هم اگر تردیدی وجود داشــت حاال با تصمیمی که مسووالن اســتقالل گرفتهاند تکلیف این بازیکن هم مشخص شده است.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran