Iran Varzeshi

مظلوميتم سر و صدا به پا كرد

- محسن وظیفه ‪Mohsen Vazifeh‬

تيــم ملي كشــتي آزاد در حالي تمريناتش را شــروع كرده كه ماجراي كنــار رفتن محمد طاليي از ســرمربيگر­ي تيم ملي كشــتي آزاد به بحث روز تبديل شــده اســت. البته او روز گذشــته در تمريــن تيم ملي بود و در كنار رســول خادم حاضر شــد تا اندكي از ســر و صداها كاســته شــود اما با اين حال هنوز هم ســوالهاي زيادي وجــود دارد كه چرا ايــن اتفاقات براي محمــد طاليي پيش آمد و آيــا فقط او در نتايــج پاريس مقصر بود؟ طاليــي خودش ميگويد پيش از مســابقات جهاني به شــوراي فني شــرايط را توضيــح داده بود و همه ميدانســتن­د چه اتفاقــي رخ ميدهد.

آقا اين روزها حسابي سر و صدا به پا كرديد؟

من؟ هميشه فرد بيحاشيه و آرامي بودم و نميدانم چرا اين مسائل مطرح ميشود. اصال از من مظلومتر در ورزش ايران سراغ داريد؟

شما هميشــه به خاطر داشتن يك اخــالق ويژه جايگاه ويژهاي در كشــتي داشــتيد اما اين بار به تيتر يك رسانهها تبديل شديد!

شايد هم اين بار مظلوميتم سر و صدا به پا كرده اســت. (با خنده) هميشه سعي كردهام در آرامش كار كنم و به دنبال مسائل حاشيهاي نباشم. واقعا اين بار هم خبر خاصي نيست.

ولي به نظر ميرسد كه با شما برخورد مناسبي صورت نگرفت.

اعضــاي شــوراي فنــي را بهعنــوان بزرگترهــا­ي خودم قبــول دارم و به راي و نظر آنها احترام ميگذارم. رسول خادم را هم قبول دارم. رفاقت ديرينهاي با او دارم و پاي رفاقتم با خادم هم ايستادهام.

رفاقتي كه برخــي ميگويند همانند اتوبان يكطرفه شده است!

نه اتفاق خاصي نيفتاده. مهم حركت رو به جلوي كشــتي است و همه بايد به اين روند كمك كنند. من هم در كنار آقا رسول هستم و به كشتي كمك ميكنم.

با همه اين اوصاف مشخص است كه از برخي مسائل ناراحت هستيد.

ببينيــد قبــل از مســابقات جهاني دو موضوع مطرح شــد. يكي اينكه براي رســيدن به موفقيت در فرانســه بايد چند نفري به تيم اضافه ميشدند آن هم بدون رعايت فرآيند و يا اينكه فرآيند انتخابي حفظ ميشد و تيم طبق همان نتيجه انتخابي به مسابقات اعزام ميشد كه تقريبا مشــخص بود چه اتفاقي رخ ميدهد. در نهايت هم با راي و نظر همه اعضاي شوراي فني قرار شــد كه تيم بر اســاس همان فرآيند انتخاب شود.

ضمن اينكه به دليــل برگزاري دير هنگام انتخابــي مرحله نهايي زمان كافي براي آماده سازي نداشتيد.

بله، ما بعد از مســابقات انتخابي 40 روز زمان داشــتيم تا تيم را براي مسابقات جهاني آماده كنيم و نتوانســتي­م تيمــي را كه حاصل برگزاري مســابقات انتخابي بود به رقابتهاي تداركاتي اعزام كنيم.

 ??  ??
 ??  ?? سالبيستويك­م|چهارشنبه02­دی6931|22ربيعالثا­نی9341|8102naJ01|شماره3385
سالبيستويك­م|چهارشنبه02­دی6931|22ربيعالثا­نی9341|8102naJ01|شماره3385
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran