Iran Varzeshi

دستنشان: بازيكنانم در خانه دلهره بيشتري دارند

-

نادر دست نشــان در صنعت نفت آبادان هم كه بود، روند چندان موفقي در بازيهاي خانگي نداشت. او در آبادان هم معتقد بود بازيكنانش در بازيهاي خانگي اســترس بيشــتري دارند. اين اتفاقات براي دستنشان و تيم جديدش در انزلي هم تكرار ميشــود و او در ملوان هم معتقد اســت كه بازيكنانش در بازيهاي خانگي استرس بيشتري دارند. او با اشاره به بازي تيمش مقابل اكسين در هفته آينده، توضيح ميدهد: «در دور برگشت همه تيمها بسيج ميشوند تا امتياز بگيرند. اكســين تيم خوبي است و نفرات خوبي هم جذب كرده است اما متأســفانه بايد بگويم با اينكه ما در خانه بازي ميكنيم اما بازيكنان ملوان در بازيهاي خانگي دلهره و اضطراب بيشتري دارند زيرا هواداران و عاشقان ملوان انتظارشان بيش از توان بازيكنان جوان و خوب ما است. اين فشار روي بازيكنان تيــم در داخل خانه وجود دارد اما تالش ميكنيم كه نتيجه دلخواه را بگيريم. پيروزي مقابل تيمي مثل اكسين كه رقيب ما در جدول محسوب ميشود باعث ميشود ما گامي ديگر به مدعي شدن نزديك شويم.»

نادر دستنشــان در مورد تســاوي بدون گل مقابل برق شــيراز توضيح ميدهد: «بازي خيلي ســختي بود. ما به دليــل مصدوميت و محروميت چند بازيكن خود را در اختيار نداشــتيم و با مشــكالت زيادي مواجه بوديم. 7-۸ بازيكنمان غايب بودند ضمن اينكه به دليل مشــكالتي كه داشتيم نتوانستيم آن طور كه بايد و شايد وارد بازار نقل و انتقاالت شويم.»

او تأكيد ميكند: «تا چند لحظه پيش از شــروع مســابقه نميدانستيم چگونــه تيم را ارنج كنيم. چهار بازيكنــي كه به خدمت گرفته بوديم به دليل مشــكالت بدهيهاي گذشته براي گرفتن مجوز بازي با مشكل روبهرو بودند و ســازمان ليگ به آنها اجازه بازي نميداد و تا آخرين لحظات هم نميدانستيم كدام بازيكن ميتواند بازي كند و در نهايت دو بازيكن ما مجوز بازي گرفتند.»

سرمربي ملوان با اشاره به داور مسابقه ميگويد: «داور اصلي بازي مريض شد و داور چهارم اين بازي سنگين را قضاوت كرد. او داور جوان و كم تجربهاي بود و باعث اخراج بيمورد بازيكن ما هم شــد. حسين زياري داور اصلي ما بود كه مريض شد دو تيم هم از قضاوت بازي رضايت نداشتند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran