Iran Varzeshi

سكوها منتظر حق هواداران آبي

-

البهالي تماشــاگرا­ن تبريزي كه ورزشگاه را قرمزپوش كرده بودند اثري از پرچمهاي آبي نبود. استقالل در ورزشگاه يادگار امام (ره) حتي يك هوادار هم نداشــت. بعد از بازي گفته شد كه اجازه ندادند هواداران آبي به ورزشگاه بروند يعني يار دوازدهم اســتقالل پشــت درها ماندند تا اســتقالل به آنچه حقش بود نرسد.

اســتقاللي­ها هم يك كمي بعد از بازي غرغــر كردند و همه چيز تمام شــد اما در اين ميان يك اصل خودش را نشــان داد و جــاي نگراني براي اســتقاللي­ها گذاشت. استقالل يك بازي حساس در جام حذفي دارد. ديدار استقالل با نفت در آبادان برگزار ميشود و از بابت تماشاگر بايد استقالليها ناراحت باشــند. تماشــاگرا­ن آباداني هم به اندازه هواداران تبريزي روي تيم خود تعصب دارند و همان نگراني پشــت در ماندن هواداران اســتقاللي بايد وجود داشته باشد.

مســووالن اســتقالل اگر ميخواهند اين مرحله را با موفقيت پشــت سر بگذارند بايد به فكر راهي باشــند تا حق تماشــاگرا­ن استقالل را بگيرند وگرنه آش همان آش اســت و كاسه همان كاسه. اســتقالل همان سرخط ميماند بــدون هيچ گونــه حركتي. باز هــم هواداران استقالل از اينكه در كنار تيمشان باشد محروم خواهند شد و اين بدترين حالت ممكن خواهد بود.

حق اســتقالل از ســكوها در آبادان 10 درصد اســت و هــواداران آبــي در چنين روز حساسي به حضور در ورزشگاه اميدوارند. قبل از وقوع اتفاقي كه براي اســتقالل ناخوشايند و در نهايت باعث از بين رفتن حقش شــود بايد به فكر راهي درست براي رسيدن به اين حق مسلم باشد. بــه طور حتم نفت آبادان در بازي جام حذفي همان نفتي كه در تهران چهار گل خورد نيست و خيلي سادهلوحانه است اگر استقالليها با اين ذهنيت در آبادان حاضر شوند.

براي رســيدن به حق بايد استقالليها زودتر از موعد تالش خود را آغاز كنند. سكوهاي ورزشگاه منتظر درايتي است كه بتواند هواداران استقالل را در آبادان پذيرا باشد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran