Iran Varzeshi

هميشه بازي با پرسپوليس برايم سخت است

- سمیرا شیرمردي ‪Samira Shirmardi‬

حسين بادامكي سالها در پرسپوليس بازي كرد و گلهاي ارزشمندي براي اين تيم به ثمر رساند كه با آنها، خاطرات زيادي دارد. بادامكي چند سالي است كه از تيم محبوبش جدا شده و به مشكيپوشان پيوسته. هافبك تيم مشهدي تا االن چند بار مقابل تيم سابقش قرار گرفته اما همچنان ميگويد بازي با پرسپوليس برايش سخت است. بازي با تيمي كه حس خاصي نسبت به آن دارد. حسين بادامكي كه خودش را براي بازي با پرسپوليس آماده ميكند، خيلي اميدوار است كه بتواند از اين حريف بزرگ، امتياز بگيرند و حتي مقابل آن به پيروزي برسند. بادامكي در مورد شرايط مشكيپوشان، بازي با پرسپوليس و ... حرفهاي جالبي دارد.

با تغييراتي كه مشكيپوشان داشته و آمدن بازيكنان و البته كادرفني جديد، اوضاع چطور است؟

شرايط نســبت به نيم فصل اول خوب شــده و اتفاقات خوبي افتاده. با آمدن عنايتي شرايط تيم بهتر شده و نتايج خوبي گرفتيم. ما در 3 بازي نيم فصل دوم الحمدا... نتايج خوبي نســبت به نيم فصل اول گرفتيم و شرايط بهتر شــده. در واقع هم به لحاظ فوتبالي، هم نتيجه و هم توجه مديران باشگاه به تيم، شرايط بهتر است. اميدوارم اين روند ادامه داشته باشد.

در نيمه دوم بازي با فوالد خوزستان خيلــي خوب كار كرديد و حتي شــانس كسب پيروزي داشتيد اما به آن نرسيديد كه اين مساله نشــان ميدهد هنوز كمي بدشانس هستيد...

من فكر ميكنم در بــازي با فوالد كه تيــم خيلي خوبي اســت و در رده دوم جدول قرار دارد، خيلــي خوب كار كرديم. ما در نيمه اول هم ‪3 2،‬ موقعيت گل داشتيم اما روي يك غافلگيــري گل خورديم. در اين بازي شــرايط تيممان خــوب بود و خيلي تــاش كرديم اما تساوي مقابل تيم خوب فوالد مثل برد ميماند كــه ارزش زيــادي دارد. در كل ما از نظر فني خيلي بهتر شدهايم و چند بازيكن جديد اضافه شده كه مشــكل كمبود بازيكن را حل كردند چون ما در اواخر نيم فصل اول با مشكل كمبود مواجه بوديم اما با اضافه شدن بازيكنان جديد و البته بازگشت تعدادي از بازيكنان كه به داليلي آنها را از دســت داده بوديم، شرايطمان خوب شده.

اين هفته هم يك بازي حساس و مهم مقابل پرسپوليس داريد. اين بازي را چطور ارزيابي ميكنيد؟

حساســيت بــازي از اين نظــر كه ما شــرايط خوبــي در جدول نداريــم، خيلي باال اســت. ما هنوز شرايط خوبي در جدول نداريم. البتــه به تيمهاي باالترمان نزديك شــديم اما هنــوز جايگاهمان خوب نيســت و شــرايط به صورتي است كه بايد حتما از اين بازي خانگي مقابل پرســپوليس امتياز بگيريم. بازي مقابل پرســپوليس هم هميشــه ســخت است. الزم نيست در مورد اين مســاله توضيح دهم چون همه ميدانيم پرســپوليس تيم خيلي خوب و قهرمان ليگ است.

بازي در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار نميشود؟

نه، ما ورزشــگاهي جز ورزشــگاه ثامن نداريم. تا االن در مورد ورزشــگاه امام رضا(ع) زياد صحبت كرديم كه فكر ميكنم اين مساله ديگر لوث شده.

شــما با توجه به ســالهايي كه در پرســپوليس بازي كردي، هميشه حس خاصي به اين بــازي داري. براي اين بازي هم ظاهرا انگيزه زيادي داري...

خــب باالخره من ســالهاي خوبي در پرسپوليس داشتم و هميشه بازي كردن جلوي اين تيم برايم سخت است اما تاش ميكنم تيم مشكيپوشان موفق باشد. من با تمام احترامي كه براي پرسپوليسيه­ا قايلم بايد بگويم با تمام توان به ميدان ميروم تا براي تيمم موثر باشم. اگر گل بزني چه كار ميكني؟

مهم نيســت چه كسي گل بزند اما من يك بار به پرسپوليس گل زدم كه شادي نكردم. اگر اين اتفاق بيفتد باز هم همان مســاله تكرار خواهد شد.

براي بــرد به ميــدان ميرويد يا به تساوي هم راضي هستيد؟

مــا با توجه به اينكــه بازيمان خانگي اســت تمام تاشمــان را ميكنيم كه حداكثر امتيــازات را بگيريم. پس بــراي برد به ميدان ميرويم و تاش ميكنيم با دســت پر از زمين خارج شويم. نتيجه را چطور پيشبيني ميكني؟

پيشبيني سخت است اما ما بايد بازي را ببريم.

مشكيپوشــا­ن در چند سال اخير نشــان داده حريــف سرســختي براي پرسپوليس است و فصل گذشته هم موفق شديد در بازي آخر ببريد و در ليگ برتر ماندگار شويد...

بــازي پارســال خيلــي خــاص بود. پرســپوليس در آن بازي قهرمانياش مســجل شده بود و با تيم دوم به ميدان آمد كه بازيكنان نيمكتنشــي­ن هم انگيــزه بااليي داشــتند و ميخواستند خودشان را نشان دهند. اين مساله كار ما را خيلي ســخت كرده بود اما در نهايت انگيزه تيم و شرايط ما متفاوت بود كه توانستيم ببريم. در كل هميشه جلوي پرسپوليس خوب بازي ميكنيم كه اميدوارم اين مســاله امسال هم تكرار شود.

فكر ميكني مشكيپوشان بتواند در ليگ برتر بماند؟

وا... االن شــرايط خوبي داريم اما همه چيز بســتگي به خودمان دارد. درست است كه حريفان امتياز از دســت ميدهنــد اما ما بايد امتيازات كامل را بگيريم و خوب كار كنيم.

باالخره اســم تيمتان سياهجامگان است يا مشكيپوشان؟

شــما بزنيد ابومسلم. بهتر است همه به اين اسم عادت كنند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran