Iran Varzeshi

بشار‌با‌دو‌پاس‌گل‌شروع‌كرد

-

بشــار رســن در نخســتين بازي تيم زير 23 ســال عراق در رقابتهاي قهرماني آسيا درخشــيد. بشار كه در تيم عراق پيراهن شماره 13 محبوبش را به تن ميكند با بازوبند كاپيتاني در تركيب اصلي مقابل مالزي قرار گرفت. اين بازي از ساعت 11:30 دقيقه صبح ديروز به وقت تهران در ورزشگاه چانگ شــو چين آغاز شد و در نهايت عراق با درخشش بشــار برد 4 بر يك را مقابل مالزي تجربه كرد. در اين بازي بشار دو پاس گل داد. يكي در دقيقه 5 كه گل اول را با ســانتر بيــرون پا براي محمد خالد جفال الجميل پايه گذاري كرد و ديگري پاس گل سوم تيمش كه براي عال علي مهاوي ساخت تا در دقيقه 56 تيمش با سه گل پيش بيفتد.

رســن در دقيقه 85 اين بازي از زميــن بيرون رفت و جــاي خود را به احمد عبدالرضا داد.

هافبك عراقي پرسپوليس در اين بازي بهعنوان هافبك كناري در تركيب قــرار گرفت و مدام بيــن جناح چپ و راست جاي خود را تغيير ميداد. رسن در اين بازي بسيار هوشمندانه و با تفكر بازي ميكرد و مشــخص بود بازي در پرسپوليس زير نظر برانكو تاثير مثبتي در فوتبال او گذاشته است.

رسن و تيم زير 23 سال عراق روز شــنبه از ساعت 15 در همان ورزشگاه چانگ شو مقابل عربســتان به ميدان ميرونــد. عربســتان و اردن دو تيــم ديگر اين گروه ديروز به تســاوي 2-2 رسيدند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran