Iran Varzeshi

مدعیان در يكقدمي صعود

-

پتروشيمي ماهشهر در سومين ديدار از ســري رقابتهاي پلــيآف ليگبرتر بســكتبال به دنبال كسب ســومين برد پياپي و صعود به نيمهنهايي است.

ديــدار ســوم از ســري رقابتهاي مرحله پليآف ليگ برتر بســكتبال امروز (پنجشــنبه) در گرگان و تهــران برگزار ميشــود و مدعيــان به دنبال كســب ســومين پيروزي و صعود به نيمهنهايي ليگ هستند و از طرف ديگر حريفان آنها ميخواهند اميدوار بمانند و با استفاده از ميزباني شانس حضورشان در جمع چهار تيم اول ليگ را حفظ كنند.

در ديدار ســوم پليآف كه به صورت ســه برد از پنج مســابقه برگزار ميشود دو شــهر گرگان و تهران ميزبان هستند. در گرگان شــهرداري اين شــهر ميزبان پتروشيمي است. ماهشــهريه­ا در خانه دو پيروزي كســب كردند و حاال بهعنوان مدافع عنوان قهرماني در يكقدمي صعود به نيمهنهايي قرار دارند.

باشــگاه يــسآل گرگان نيــز ديگر تيــم گرگاني ميزبان اســت كه بايد برابر شــهرداري تبريــز به ميدان بــرود. اين نماينده گرگان هم در دو بازي نخســت خــود باخته و حــاال در خانه بــه دنبال جبران اســت اما قطعا كار دشواري برابر حريف مدعياش دارد.

در كنار ديدارهاي شــمالي، پايتخت نيــز ميزبــان اســت و دانشــگاه آزاد و نيــروي زميني به دنبــال متوقف كردن حريفانشان هســتند. در سالن حكيميه دانشگاهيها­ي بسكتبال ميزبان مهرامي هســتند كه در دو مسابقه قبلي حريفش را شكست داده است. در سالن آزادي نيز نيروي زميني بايد برابر نفتآبادان پيكار كند و كار بسيار دشواري دارد.

با توجه به شــرايط مسابقات به نظر ميرســد كه مدعيان در بازي سوم كار را تمام ميكنند و به نيمهنهايي ميرســند مگر اينكه ميزبانان اين مســابقه خود را به رقابــت برگردانند و ترمــز حريفان را بكشند.

برنامه دیدارهاي سوم:

شهرداري گرگان – پتروشيمي، ساعت 16 دانشگاهآزا­د – مهرام، ساعت 16 نيروي زميني - نفتآبادان، ساعت 16 يسآل گرگان - شهرداري تبريز، ساعت 18

مرحلــه نيمهنهايي ليگ برتر بيســت و نهم دي شــروع ميشــود و برنده ديدار دانشــگاه آزاد و مهرام با برنده پتروشيمي و شــهرداري گرگان رقابت ميكند و برنده نفت آبــادان و نيروي زميني با برنده ديدار شــهرداري تبريز و يسآل گــرگان پيكار ميكند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran