Iran Varzeshi

شانس بيشتر اورتون برای گرفتن ولكات

-

اورتــون بــه دنبــال رقابــت با ســاوتهمپت­ون براي خريــد تئو ولكات است. آنها ميخواهند 20 ميليون پوند براي ايــن بازيكن آرســنال بپردازند. آرسنال ممكن اســت در ژانويه حاضر بــه فروش ولكات شــود، چــرا كه او جايي در برنامههاي اصلي آرسن ونگر ندارد. سران اورتون مطمئن هستند كه ميتوانند ساوتهمپتون را در اين رقابت شكست دهند و ولكات را بخرند.

اورتون ميتواند دســتمزد ولكات را بپردازد. ايــن بازيكن در حال حاضر هفتــهاي 011هــزار پوند از آرســنال دســتمزد ميگيرد. اين در حالي است كــه ســاوتهمپت­ون در پرداخت چنين مبلغي مشــكل خواهد داشــت و اگر ولــكات بخواهد به اين باشــگاه برود، مجبور اســت از دســتمزدش بكاهد. البته اين بازيكن 82ساله ممكن است دوســت داشته باشد به ســاوتهمپت­ون برگــردد، جايي كــه فوتبالش را از آن آغــاز كرد، بهويژه كه خانواده او هم در اين شــهر سكونت دارند. در اين حالت ساوتهمپتون برنده رقابت خواهد بود.

ولكات اگر در ژانويه از آرســنال نــرود، به احتمال فراوان در تابســتان از اين تيم جدا خواهد شــد، چرا كه در اين فصل به او بازي چنداني نرســيده است اما همه چيز بستگي به اين دارد كه آيا الكســيس سانچس در زمستان از آرســنال ميرود يا نــه. بعيد به نظر ميرســد كه ونگر اجازه خروج هم به ســانچس و هم ولكات را بدهد، بدون آنكه جانشيني برايشان خريده باشد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran