Iran Varzeshi

برناردو سيلوا در چهار پست مختلف بازي كرد!

-

برناردو ســيلوا را منچسترسيتي براي اين خريد كه جانشــين داويد سيلوا شــود اما او در شــش ماه اول فصل بيشتر شبيه سمير نصري كار كرد؛ بازيكني بااستعداد كه در نهايت چندان سودي براي تيم نداشت. ســيلوا البته در بازي رفت مرحلــه نيمهنهايي جــام اتحاديه مقابل بريستولسيت­ي گل ســرخيو آگوئرو در لحظات پاياني را ساخت.

مدتها به نظر ميرســيد كــه او و داويد سيلوا تنها در نام خانوادگي با هم شباهت دارند اما اين بازيساز پرتغالي، زماني كه بازي يك بر يك بود، بيرون محوطه جريمه بريســتول فضا پيدا كرد و سانتري عالي انجام داد كه آگوئرو با ضربه ســر آن را گل كرد و به اين ترتيب بازي برگشت براي سيتي آسانتر شد.

امــا كار بــراي برناردو 32ســاله آســان نبــود. او پيشفصل را به دليــل حضور در جام كنفدراسيون­ها از دست داد. او در تيم گوارديوال بيشــتر بهعنوان بازيكن ذخيره وارد ميدان شده تا در تركيب اصلي و تنها ســه گل زده: مقابل اســتوك و لستر در جام اتحاديه و برنلي در جام حذفي. او مقابل بريستول در چهار پست مختلف بازي كرد، كه سه تا در نيمه اول بود! او در ابتدا در مركز خط حمله قرار گرفت، سپس جايش را با لروي ســانه در ســمت چپ عوض كرد و در انتهاي نيمه اول به خط هافبك برگشــت و در پست شماره 9 كاذب بازي كرد. او سپس در 20 دقيقــه پاياني به عقب رفت و جاي يحيی توره، هافبــك دفاعي تيم را گرفــت كه جايش را به سرخيو آگوئرو داده بود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran