Iran Varzeshi

روياي توس، بازي در جام جهاني

-

كارلــوس تــوس بعــد از بازگشت به تيم محبوب دوران كودكــياش، بوكاجونيور­ز حاال رويــاي بازي در جــام جهاني 2018 را در ســر ميپرورانــ­د. قــرارداد مهاجــم 33 ســاله آرژانتينــ­ي با تيم شــانگهاي شــنهوا شــنبه اين هفته فسخ شد با آنكه هنوز يك سال ديگر اعتبار داشت. او بعد از آنكه در دسامبر 2016 به دومين دوره حضــورش در بــوكا پايان داد، نتوانســت با زندگي در آســيا منطبق شــود هرچنــد گفته ميشد بهترين دستمزد جهان را ميگيــرد اما در ليگ ســال 2017 چين فقط چهار گل زد و براي بازي فينال جام حذفي چيــن به خاطر كــم كاري در تمرين حتــي روي نيمكت هم قرار نگرفت.

توس كــه از حضور دوباره در ال بومبونرا خوشــحال است، هدفش را بازگشت به تيم ملي آرژانتيــن قــرار داده با آنكه از سال 2015 براي اين تيم بازي نكرده هرچند دســت خورخه ســامپائول­ي در خــط حمله با داشــتن بازيكناني مثل ليونل مسي، گونسالو ايگواين، سرخيو آگوئرو و مائورو ايكاردي كاما باز اســت. تــوس در مراســم معارفه خود گفت: «ســالهاي زيــادي از فوتبــال مــن باقي نمانده و حضور در جام جهاني براي بازيكني در سن من زيبا و مايه افتخار است.»

توس در ســال 2003 در آغــاز دوران بــازياش با بوكا قهرمان جام ليبرتادورس شده اما اين باشــگاه كــه همزمان، امانوئل مــاس بازيكن تيم ملي آرژانتيــن را نيز به هــواداران معرفي كرد، از سال 2007 اين جام را نبــرده. توس ادامه داد: «ما همه از مسووليت و سختي بازي در جام ليبرتادورس خبر داريــم، هر چه ميگــذرد اين رقابتها با پيچيدگي بيشتري همراه اســت. حاال بايد تاش كنيم و اين بار را از روي دوش خود برداريــم. من براي همين اينجا هســتم كه بوكاجونيور­ز را براي رســيدن بــه هفتمين قهرمانياش در اين جام كمك كنم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran