Iran Varzeshi

جدايي نكونام از خونه به خونه

-

كاپيتان ســابق تيم ملي كه بهعنوان سرمربي تيم خونه به خونه بابل مشغول به فعاليت بود، ديروز(چهارشنبه) از سمت خود استعفا داد.

نكونام كه با نشســتن روي نيمكت مربيگري تيم خونه به خونه بابل اولين تجربه ســرمربيگر­ي خود را سپري ميكرد و با اين تيم موفق شد به نتايج بســيار خوبي نيز دســت پيدا كند پس از كسب اولين شكست خود به همراه اين تيم، از ســمت خود اســتعفا كرد تا جاي خود را به سرمربي ديگري بدهد.

نكونام كه پيش از اين نيــز صحبتهايي مبني بر جدايي او به گوش ميرســيد پس از بازگشــت به بابل و تمرين دادن تيم، ديروز اين شهر را ترك و اســتعفاي خود را نيز تقديــم مديران خونه به خونه كرد تا به طور رسمي از هدايت تيم خونه به خونه بابل كنار برود.

در روزهاي اخير كه زمزمههاي جدايي نكونام از خونه به خونه مطرح شده بود، خيليها تراكتورساز­ي را مقصد بعدي او اعالم كرده بودنــد. هرچند كه هماكنون با علني شدن اختالفات گل محمدي و آجورلو، عدهاي بحث دنيزلي را بهعنوان گزينه احتمالي جانشيني گل محمدي مطرح كردهاند و نكونام را گزينهاي براي دستياري دنيزلي ميدانند. از ســوي ديگر عدهاي معتقدند كه مقصد بعدي نكونام يك تيم تهراني است و احتمال حضور او در پيــكان را مطرح ميكنند كه در صورت نتيجــه نگرفتن مجيد جاللــي در اين بازي، احتمال حضور نكونام به جاي جاللي جديتر هم خواهد شد.

به هرحال جدايي نكونام از خونه به خونه بدون شــك بعد از مذاكرات جدي او با يكي از اين دو باشگاه انجام شده است و طي دو، سه روز آينده مشــخص خواهد شد كه مقصد بعدي كاپيتان ســابق تيم ملي كدام تيم است؟

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran