Iran Varzeshi

كريمي: قبل از من ۷۳ نفر در تمرينات سپيدرود بودند

-

علــي كريمي در نشســت قبل از بازي با پيــكان از لزوم پيروزي تيمش در اين مســابقه ميگويد. تصميمها و برنامههــا­ي علي كريمي بــراي نقل و انتقاالت اما موضــوع مهمي بود كه از ســوي خبرنگاران مورد پرســش قرار گرفت. او در پاسخ به اين سوال كه آيا قرار است مجتبي جباري را به خدمت بگيــرد، اينطــور ميگويــد: «مجتبي جباري از دوستان من است اما اكنون از شما ميشنوم كه قرار است او را جذب كنيم. شرايط ما طوري است كه نياز به جذب بازيكن داريم و اميدوارم بتوانيم دوستاني كه ميتوانند به ما كمك كنند را در همين 5،6 روز به خدمت بگيريم. به دنبال كســاني هستيم كه بتوانند به ما كمك كنند و اميدوارم در نهايت آنها را پيدا كنيم. روزي كه ما تيم را تحويل گرفتيم 37 بازيكــن در تمرين حضور داشــتند كه اين موضوع را بايد مربيان قبلي پاســخ بدهند كه چرا 37 نفر در تمريــن بودند، به هر حال ما تعداد اين بازيكنــان را كم كرديم و به حد نرمال 24-25 نفر رسانديم كه اميدوارم با اين شرايط خوب پيش برويم.»

كريمــي در رابطه بــا اين جمله كه شــما قبال گفته بوديد 10 بازيكن سفارشــي به تيمها معرفي ميشــوند و االن اين به عدد 20 رســيده اســت، توضيح ميدهد: «همكارانتان اشــتباه اين را نوشــتند، يك زمانــي دو مربي بودند كــه پول ميگرفتنــد و بازيكن ميآوردند و االن اگر پيگيري نشود اين عــدد به 10 مربي يــا 20 مربي يا 50 مربي ميرســد. قصد توهين به مربيان را نــدارم اما مربياني هســتند كه اين كارها را انجام ميدهند و سازمان ليگ، فدراســيون و كميته اخالق در جريان هستند. اگر تعداد اين افراد بيشتر شود فاتحه فوتبال ما خوانده ميشود.»

كريمي درباره طلبش از باشگاه نفت ميگويد: «طلب نفتم را بايد در وصيتنامهام بنويســم كه فرزندم آن را دنبال كنــد. اوضاع براي تيمهاي ديگري كــه حضور دارند، ســخت است و نميشود پيگير طلب بود چه برسد به نفت كه مشكالت مالكيتي هم دارد. اگر به ســن ما رســيد كه طلــب را از نفــت ميگيريم اگر هم كه نه هاووش بهعنوان پســر بزرگ خانواده پيگير ايــن موضوع خواهد بود (باخنده).»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran