Iran Varzeshi

غفوري: تیم ملي در باشگاهی مدرن تمرين ميكند

-

وريــا غفوري در حالي كه 5 ماه تا آغاز جــام جهاني باقي مانــده حرفهايي درباره تيــم ملي دارد: «تا پيش از آغاز جام جهاني و تا قبل از مرحلهاي كه پيشرو داريم، تيم ملي ايران به خاطــر عملكرد خوب و نتايج كسب شده بهعنوان قدرتمندتري­ن تيم آسيا شناخته شــده اما براي جام جهاني ما بايد درباره ســطح ديگري از رقبــا برنامهريزي كنيم.

نحوه آمادهســاز­ي و تداوم حمايت از تيم ملي ميتواند شــرط اين باشد كه مثل االن دوباره همه از ايــران بهعنوان بهترين و قدرتمندتري­ــن تيم آســيا يــاد كنند. ما بايــد خيلي جدي و با آمادگــي كامل وارد مسابقات شويم تا بهترين نتايج را بگيريم و از حيثيت فوتبال ايران دفاع كنيم.»

غفوري درباره تمرينهــاي ريكاوري يادآورد شــد: «محيطي در مجموعه «پك» ايجاد شــده كه كار را براي انجام تمرينات لذتبخش ميكند و شــما فكر ميكنيد در يك باشــگاه خوب اروپايي تمرين ميكنيد. مجموعه شرايط چه به لحاظ امكاناتي و چه به لحاظ برنامهريزي فني به گونهاي اســت كه بهترين شرايط را به لحاظ بدني و ذهني براي بازيكنان به وجود ميآورد. ما به غير از مسائل بدني، از لحاظ ذهني هم هر هفته به حضور در جام جهاني نزديكتر ميشــويم و اين به نظر من بهعنوان يك بازيكن بهترين اتفاق ممكن است.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran