Iran Varzeshi

احتمال حضور قرضي استوريج در اينتر

-

نشــريه توتو اسپورت مدعي شد كه احتمال حضور قرضي دانيل استوريج، مهاجم ليورپول در اينترميالن وجود دارد. اســتوريج در ليورپول نيمكت نشين اســت و با توجه به اينكــه فصل جاري به جام جهاني ختم ميشــود، او قصد دارد بــراي حضور در تركيب تيــم ملي انگليس در تيمي حضور پيدا كند كه فرصت بازي كردن داشته باشد. او در 14 بازي اين فصل، 3 گل و 3 پاس گل به ثبت رســانده ولي در اين 14 بازي، تنها 514 دقيقه بازي كرده است. در حالــي كه مائــورو ايكاردي از روزهــاي اوجش فاصله گرفتــه، اينتر بــه دنبال تقويت خط حمله خود اســت و سيستم 4-2-3-1 اســپالتي، ميتواند با حضور استوريج تقويت شــود. حال توتو اســپورت تاييد كرد كه استوريج خودش را به اينتر پيشــنهاد كــرده و قصد دارد با انتقالي قرضي براي 6 ماه راهي ميالن شود.

دو بازي دوستانه سخت براي آرژانتين

آرژانتيــن در ماه مارس دو بازي دوســتانه مقابل ايتاليا و اسپانيا برگزار ميكند. فدراسيون فوتبال آرژانتين سهشنبه اعالم كرد آنها 23 مارس در بازل سوييس با ايتاليا و چهار روز بعد در مادريد با اسپانيا بازي ميكنند. آرژانتين در مرحله مقدماتي جام جهاني مشكالت زيادي داشــت و با پيروزي مقابل اكوادور در روز آخر توانست به روسيه برسد. ايتاليا براي نخســتين بار پس از سالها نتوانسته به جام جهاني برســد، ولي اسپانيا يكي از مدعيان جام جهاني در روسيه خواهد بود. آرژانتين در گروه D جام جهاني با ايســلند، كرواســي و نيجريه همگروه است.

تنديس جام جهاني در پاكستان

فدراسيون فوتبال پاكستان از سوي فيفا تعليق شده و اين تيم نتوانسته به جام جهاني 2018 برسد، با اين حال قرار است تنديس جام جهاني به اين كشور برود. به لطف يكي از اسپانســره­اي فيفا قرار است جام جهاني سوم فوريه براي يك روز به پاكستان برده شود تا طرفداران فوتبال در اين كشور بتوانند آن را از نزديك ببينند. يكــي از افراد مطلع در اين باره گفت: «اين جام به شــهر الهور برده ميشــود و در دو يا ســه جاي شهر به نمايش گذاشته خواهد شد.» فدراســيون فوتبال پاكستان هيچ نقشــي در اين رخداد ندارد و فيفا و اسپانسرها در آن مشاركت دارند. فدراسيون فوتبال اين كشور سال گذشــته تعليق شد و فيفا در اين ماجرا هيچ تماسي با مسووالن آن نخواهد داشت. اين فــرد مطلع اضافه كرد: «ميخواهيم هيجان فوتبال را به پاكســتان برگردانيم و نمايش جام قدم مناسبي براي جلب توجه طرفداران فوتبال است.» پــس از تور يك روزه نمايش جــام در الهور، اين تنديس به آلماتي قزاقســتان برده ميشود. اين جام از طال ساخته شده و 6/1 كيلوگرم وزن و 36/8 سانتيمتر ارتفاع دارد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran