Iran Varzeshi

هومن جعفري

- ‪Houman Jafari‬

يــادش بخير! ســال قبل بود كه مهــدي طارمي يك مطلبي در اينســتاگر­ام خودش نوشت به اين مضمون كه خدا را شــكر ميكنم كه من كســي نيســتم كه تيمم را در آستانه قهرماني رها كنم و به يك كشور عربي بروم! االن هــم ما در همين ســتون ميخواهيم از اين روش اســتفاده كنيم و بنويســيم: خدا را شكر ما طنزنويســي نيســتيم كه به پيشــنهاده­ای مالي روزنامههاي ورزشــي ديگر پاسخ بدهيم و روزنامه خودمان را شــب عيدي از طنز نويســي محروم نماييم!

امسال بهار دستهجمعي رفتيم همه روسيه

حــاال كه صحبت از خوانده شــدن ســرود ايران در جام جهاني توســط خوانندگان وطني اســت مــا خيلي جدي پيشــنهاد ميكنيم اين آهنگ را بدهند آقاي جواد يســاري بخوانــد. هم خواننده مردمي اســت، هم همه اين سالها در وطن ماند خــودش را به دوزار و ده شــاهي آنــور نفروخت و هــم اينكه آهنگش از اين سوســول موســول بازيهــاي دورههاي قبــل كه ساســي مانكن و آرش خواندند قشــنگتر است. ساالري جوادخان.

آش اينجا و جاش اينجا

سيد مهدي رحمتي فرموده: چرا از استقالل بروم؟ كجا بهتر از اينجا؟ جــواب: هر جايــي كه به يك ســنگربان نيمكت نشيني سالي يكي دو ميليارد بدهند! نبود؟ همان استقالل بمان كه خوش ميگذرد!

بخوانيد تراکتور،بنويسيد دستيار کیروش

به ســالمتي و مباركي جواد نكونام هم از خونه به خونه بابل استعفا داد تا خودش را براي سرمربيگري تراكتورساز­ي آماده كند. بخوانيد تراكتور، بنويسيد دســتيار كیروش در تيم ملی! ما از طريق همين ســتون اين انتقال قريب الوقــوع را تبريك گفته براي يحيي جان در تيم بعدياش آرزوي موفقيت ميكنيــم. اينكه تيم بعدي يحيي جان كجاســت را هنوز كســي رويش زوم نكرده امــا اگر از بنده ميشنويد در جريان باشيد كه يك تيمي است كه صنعتي است و چند تا بازي را پشت سر هم نبرده! اگر آدرس بيشتري ميخواهيد به كيلومتر چهارده جاده كرج سر بزنيد! البته خيالتان راحت. مربي عزيز اين تيم هم يكي دو تا خواهان دارد از جمله يك تيم در قعر جدول كه مديرانش به بقا در ليگ فكر ميكنند. طبق قانون ســوم نيوتن مربيان ايراني از تيمي به تيمي منتقل ميشوند و بيكار نميگردند!

حق التحرير

از طريق همين ســتون تمديد قــرارداد برانكو با پرسپوليس را به كليه مشاوران مطبوعاتي كه ادعا ميكردنــد «بري جون» آخر فصل ســرمربي تيم ملي كرواسي ميشود تبريك ميگوييم. به اميد اينكه برانكو عين بعضي ســردبيرها خسيس نباشد و حق التحرير را برساند. زندگي خرج دارد آقا!

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran