Iran Varzeshi

کرانچار: تساوی عادالنهتري­ن نتيجه بود

-

زالتكو كرانچار پس از شكســت 2 بر يك تيمش برابــر ذوبآهن اينطور حرف ميزند: «از بازي راضي هســتم. بازيكنان تــالش كردند امــا از نتيجه راضي نيســتم. ميتوانســت­يم مساوي كنيم اما از فرصتها اســتفاده نكرديم. خودم هم ناراحت هستم. از تماشاگران كــه آمدنــد و دلگرمي دادند تشــكر ميكنم اما فوتبال اين است و نميتوان پيشبينــي كرد. برتري مــا بر حريف مشخص بود اما نتيجه را واگذار كرديم و ســه امتياز را در شهرآورد اصفهان از دست داديم. فكر ميكنم نتيجه تساوي عادالنهتر بود.»

كرانچار در پاســخ به اين ســوال كه بازي خوبي بود اما شــما شــانس را چقــدر در نگرفتــن نتيجــه دخيل ميدانيد، اينچنيــن توضيح می دهد: «طبيعتا بحث شانس را به اين مسابقه نميدانم در نيمفصل هم تعداد زيادي مســابقه بود كه شانس نداشتيم خيلي از مســابقاتي كه ميتوانستيم با نتيجه پــرگل بازي را تمام كنيم يا شكســت ميخورديم يا اينكــه نتيجه را واگذار ميكرديم. تيم ما در حال شكل گرفتن است. ما تيم را به تازگي جوان كردهايم و ديگر چيزي تغيير نخواهد كرد. ما با هميــن روش كارمان را ادامه ميدهيم تــا به لحاظ نتيجه نيز مثل بازي خوب بتوانيم موفق شويم و اينطور سه امتياز بازيها را از دست ندهيم.»

زالتكو در پاســخ به اين سوال كه از دقيقه 75 به بعد شعار حيا كن، رها كن روي ســكوها شــنيده ميشد فكر نميكنيد ايــن اتفاقــات روي روحيه بازيكنــان تأثيــر بگــذارد، ميگويد: «زماني كــه در 15 دقيقه پاياني بازي هواداران عكسالعمل نشــان دادند ما يك شــانس گل نشــان داديم كه گل نشد متأسفانه بر اثر اشتباهات فردي و ساده ما گل دريافت ميكنيم. گل دوم بر اثر سهلانگاري پورقاز باعث شد كه گل بخوريم و اين موضوع باعث خشــم هواداران تيم شد و اين موضوع طبيعي است.»

او در مــورد اينكه اگر اينطور بود چرا در پايان بازي هــواداران پورقاز را تشــويق كردند و عليه كرانچار شــعار دادند، معتقد است: «البته مسوولترين پاسخگو شخص سرمربي است و اگر غير از اين باشــد هواداران دست روي يك بازيكن نميگذارند اين عكسالعملها طبيعي اســت. االن در تالش هستيم كه تيممان شكل بگيرد كه بتوانيم در مسابقات آتي جبران كنيم. بايد تحمل كنيم تا به نتيجه برسيم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran