Iran Varzeshi

حسيني: در تيم ملی مسووليت 80 ميليونی داريم

-

سيد حسين حسيني درباره رقابتي كــه در پســتهاي مختلــف از جمله دروازهبانـ­ـي در تيــم ملي وجــود دارد، اینطور حرف ميزند: «طبيعي اســت هر جا این رقابت وجود داشــته باشد، باعث پيشرفت ميشود. وقتي این رقابت براي موفقيت یك تيم كه مســووليت تحقق رویاي 80 ميليــون ایراني را روي دوش خود احســاس ميكند، به وجود ميآید در نهایــت نفعش براي تيم ملي اســت. هــواداران تيم ملي مطمئن باشــند كه بازیكنان تيم ملي به موفقيت فردي نگاه نميكننــد و همــه در نهایت یك هدف داریــم و آن هم بــر آورده كردن آرزوي آنهاست.»

او دربــاره حضــور در تمرینــات ریــكاوري ذهني و بدنــي تيم ملي پس از پایــان بازيهاي ليگ معتقد اســت: «ایــن روندي كــه تيم ملــي در پيش گرفته مطمئنا شــروع بسيار خوبي براي تيم اســت. االن پنج مــاه تا جام جهاني زمان باقي اســت و با ایــن تمرینات كار ویژه كادر فني مشخص است. اینكه تيم ملي به حال خود رها نيست و همه چيز طبق برنامه پيش ميرود، باعث ميشود بازیكنان تيم ملي هم خودشان را با این برنامه پيش ببرند. ما در تيم ملي پس از بازيهاي ليگ به بهترین شــكل ممكن تمرینات ریكاوري را پشت سر ميگذاریم و مــن اطمينــان دارم ایــن تمرینات و پيگيريهاي مستمر كادر فني از با خبر شــدن از وضعيت بازیكنــان و زیر نظر داشــتن آنها پنج ماه پيش از شروع جام جهاني، در طوالني مدت و در مســابقات جام جهاني نتيجهاش را نشان ميدهد.»

حســيني حرفهایــش را اینطور ادامه ميدهــد: «نكته مهمي كه در این دو هفتــه به نظرم مهم آمد و باید به آن اشــاره كنم صميميتي است كه از كنار هم تمرین كردنهاي مداوم در تيم ملي به وجــود ميآید. اهميت این موضوع به نظرم كمتــر از آمادگــي بدني و ذهني نيســت. وقتي از االن كنــار هم تمرین ميكنيم، خودمــان را در قالب یك تيم متحد ميبينيم و در زمين یا حتي خارج از زمين، درك بهتري نسبت به هم پيدا خواهيم كرد.»

دروازهبان اســتقالل اشــارهاي به جلســات قبل از این تمرینات دارد: «با صحبتهایــي كــه از ســوي كادرفني در این جلســات مطرح ميشــود، درك بهتري نســبت به وضعيت تيم، اهميت جام جهانــي و رقبایمان پيدا ميكنيم و این به تصویرســاز­ي ما براي حضور هر چــه بهتر در جام جهانــي كمك بزرگي ميكند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran