Iran Varzeshi

سرور بهترین است

-

استقالل ليگ را با حضور مجتبي جبــاري، ســرور جباروف، فرشــيد اســماعيلي و داريوش شجاعيان آغاز كرد تــا 4 هافبك طــراح در تركيب خود داشــته باشــد اما با وجود اين شرايط با حضور شفر به شكلي پيش رفت كه اين ســرمربي حاال به دنبال جذب يك هافبك طراح ديگر اســت. مجتبي جباري بعــد از كش و قوس زياد با استقالل فسخ كرد تا شفر يكي از هافبكهاي خود را بدون انجام يك بازي از دست بدهد. فرشيد اسماعيلي ديگر بازيكن اســتقالل در اين پست اســت اما ســرمربي آلماني استقالل ترجيح ميدهــد از او در خط حمله استفاده كند.

ايــن بازيكن جوان بــا توجه به ســرعت باال، قــدرت تمامكنندگي و بازي پا به توپ با حضور شــفر بيشتر اوقات در خط حمله به ميدان ميرود و اتفاقا در اين پست عملكرد به مراتب بهتري داشــته و روي گلهاي زيادي تاثير مستقيم و غيرمستقيم داشته تا احتماال شفر او را بيشتر در خط حمله و نزديك به دروازه به ميدان بفرستد.

داريوش شــجاعيان نيز كمتر در پســت جباري به ميدان رفته است. هافبك تــازهوارد آبيها بعد از حضور شفر بيشتر در كنارههاي زمين حاضر شده و توانسته با اســتفاده از فضاي جناحين عملكرد بهتري داشته باشد. به اين ترتيب شــفر در واقع در خط مياني تنهــا جبــاروف را در اختيار دارد كه با توجه به شــرايط جسماني و ســن باال خيلي مهــره قابل اتكايي براي رقابتهاي فشــرده استقالل در ماههاي پيش رو نيست.

از ســوي ديگر جباروف ســعي ميكنــد با دوندگــي و قــرار دادن همتيميهايـ­ـش در موقعيــت گل اســتقالل را به گل برســاند. به نظر ميرســد در حال حاضر خالقترين هافبك اســتقالل جباروف است كه شفر را اميدوار به ادامه راه كرده است.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran