Iran Varzeshi

تایید دستهاي پشت پرده!

-

پس از صحبتهاي شــاهینطبع، سرپرســت دانشــگاه آزاد هــم صحبتهــاي او را تایید کرد. سرپرست تیمي که آن هم به مهرام باخته و از دور رقابتها کنار رفته است. عامري درباره جنجالهاي داوري بازي دانشــگاه آزاد برابر مهرام نیز ميگوید: «همانطــور که رییس وقت کمیته داوران هم تایید کرده بازي آخر پليآف را به اشــتباه داوري باختیم و چیزي که آقاي شــاهینطبع گفته صحیح است. به نظر من هم دستهاي پشت پرده وجود دارند.»

او ادامــه ميدهد: «چرا یک باشــگاه باید یک داور قدیمي را اســتخدام کند؟ کســي که رییس داورهاي آسیا و جزو داورهاي مهم بوده. این حتما تاثیرگذار خواهد بود.»

شایعه شده یکي از نزدیکان تیم مهرام با چند داور رابطــه نزدیکي دارد. عامــري در این باره نیز اینطور اظهار نظــر ميکند: «ميدانم که بعد از آن بازي هم یکي از نزدیکان تیم حریف داورها را سوار ماشین کرده و با خودش برده. من پرسیدم که چرا این اتفاق افتاده، گفتند با هم دوست هستند و ایراد ندارد. مد شــده تیمها به جاي مربي و بازیکن یک داور قدیمي اســتخدام ميکنند. شاید ما هم سال بعد همین کار را کردیم.»

ميبینیم که این اتفاقهــا تمامي ندارد. هر از چندي تیمها، بازیکنان و مربیاني که دستشــان از جامها و قهرمانيهاي­شان کوتاه ميشود، اتهامهایي را مطرح ميکنند که دو حالت بیشتر دارد. یا حقیت دارد و آنها چون از این دستهاي پشت پرده سودي نميبرند، معترض شدهاند و یا همه چیز اتهامهایي بياساس است.

هنوز هم ســوال بزرگ این اســت که چرا این تهمتهــا و اتهامهاي به این بزرگي، توســط هیچ کسي پیگیري نميشــود؟ نه فدراسیون، نه کمیته انضباطي، نه تیمها و افراد متهم شــده و نه مراجع قضایي. البته اینطور که به نظر ميرســد شــکایتي صورت نميگیرد که پــاي مراجع قضایي به ماجرا باز شود اما فدراسیون که ميتواند با تشکیل کمیته انضباطي، یک بار براي همیشه به این اتهامها پاسخ دهد و همه چیز را روشن کند.

بزرگترین سوال هم همین است. آیا بسکتبال دستهاي پشت پرده دارد؟

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran