Iran Varzeshi

نصرتي: از انصاري شكايت ميكنم تا درس عبرت شود

مگر ميشود قاچاقي، 3 بار در جام ملتها بازي كني؟

-

درگيري ساسان انصاري و محمد نصرتي در بازي سپاهان و نفت تهران باعث شــد حاال كار به شــكايت و شكايتكشي بكشد. در ابتدا ساســان انصاري انتقادات تندي از نصرتي داشــت كه باشــگاه نفت و اين مدافع باتجربه تصميم گرفتند از بازيكن سپاهان شكايت كنند اما حاال خبر ميرسد باشگاه ســپاهان و انصاري هم قصد دارند از محمد نصرتي شــكايت كنند. اين در حالي است كه در بازي يكسري اتفاقات افتاد كه شايد خيلي تكراري باشد اما اين بار بحث شكايت پيش آمده. محمــد نصرتي مدافع باتجربه نفت تهران در مورد درگيري پيش آمده با ساســان انصاري در جريان بازي، ميگويد: «ابتدا بايد بگويم من از ساســان انصاري شــكايت ميكنم چون بعد از بازي من صحبتهاي فني انجام دادم ولي متأســفانه اين بازيكن از الفاظي استفاده كرده كه واقعا ناشايست اســت. اگر به خود شخص من بياحترامي ميكرد كاري با او نداشتم ولي به خانواده مــن بياحترامي كرده كه مطمئنــا پيگيري خواهم كرد. متاســفانه ايــن بازيكن احســاس كــرده ميتواند با مظلومنمايي و رياكاري كارش را جلو ببرد. جامعه ما پر شده از آدمهاي رياكار، كساني كه نميتواننــ­د از راه و اصولش جلو بروند و ســعي ميكنند با رياكاري و دروغگويي كارشان را به جلو ببرند.»

نصرتي درباره اينكه ساســان انصاري معتقــد بود از دقيقه يك تا ۰۹ محمد نصرتي به او فحاشــي ميكرد، ادامه ميدهد: «مگر ميشــود از دقيقه يك تا ۰۹ به كسي بياحترامي كرد؟ پس داور كجاســت؟ كمك داور كجاست؟ اگر من چنين كاري ميكردم مطمئن باشــيد همين بازيكن سريعا به داور اعالم ميكرد تا داور بــا من برخورد كند. نزديك به هزار مهاجم در ليگ روبهروي من بازي كردهاند، تا حاال شــده يك بازيكن بگويد محمد نصرتي در طول بازي بياحترامي كرده؟ ساســان انصاري خودش فحاشي كرد. از اول بازي به دنبال اين بود كه جو را خراب كند. بايد بگويم از پارســال هم زماني كه در تيم فوالد بود و مقابل تيم گســترش بازي ميكرد سعي ميكرد با مشت، آرنج و گرفتن دست از من رد شود تا بتواند گل بزند. در بازي با سپاهان هم همين اتفاق افتاد، اول بازي دست من را گرفت كه از من رد شــود، هم داور ديد هــم كمك داور، فيلمش هم موجود است و همه در فضاي مجازي ديدند. متأسفانه سعي ميكند با رياكاري خودش را مظلوم نشــان دهد. حتي اين بازيكن در بازي با پرسپوليس سعي ميكرد با رياكاري از بيرانوند پنالتي بگيرد. صددرصد از ساسان انصاري شــكايت ميكنم، حتي باشگاه نفت هم به دنبال پيگيري اين موضوع است، مدارك را جمعآوري ميكنيم و تا آخر پيگير اين موضوع هستيم.»

مدافع نفت تهران در رابطه با صحبتهاي ساســان انصاري مبني بر اينكه محمد نصرتي ۰5-۰۴ سال عمر دارد، ميگويد: «آخر مهاجم عزيز، آقاي گل جهان، من اگر ۰۴ ســال دارم اما شما نتوانستي از من رد شــوي و به دروازه ما نزديك شوي، متاســفم براي باشگاه سپاهان كه چنين بازيكناني در اين تيم بازي ميكنند. سپاهان تيم پرافتخاري اســت و بازيكنان بزرگي در اين تيم حضور داشــتند، حتي او به من گفتــه من قاچاقي در تيم ملي بازي كردم، مگر ميشــود؟ مگر برانكو كه در حال حاضر بهترين مربي كنوني ايران اســت به راحتي كسي را به تيم ملي دعوت ميكرد؟ مگر ميشــود قاچاقي يك بار، دو بار يا سه بار در جام ملتهاي آســيا بازي كرد؟ مگر ميشــود در جام جهاني با توجه به بازيكناني كه در تيم ملي حضور داشــتند بازي كرد؟ من در مقابــل خيلي از مهاجمان بزرگ جهــان مثل رونالدو، فيگو و خيلي از بازيكنــان مطرح جهان بازي كردم كه ساســان انصاري در مقابل اين بازيكنان بزرگ به چشــم نميآيد. مطمئن باشيد تا آخر اين موضوع را پيگيري ميكنم و از اين بازيكن شــكايت ميكنم تا درس عبرتي براي او و بقيــه بازيكناني شــود كه ميخواهند با رياكاري خودشــان را در فوتبال مطرح كنند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran