Iran Varzeshi

سلطانيفر: ملت ايران هميشه حماسه ساز بودند

-

مسعود ســلطانيفر در خصوص حضور پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال اظهار داشــت: «مردم كشــورمان در سي و نهمين فجر انقالب همانند ســي و هشــت سال گذشــته پر توان، پر خروش و با همه امــكان به راهپيمايــ­ي آمدند تــا از حريم نظام، دستاوردها، ارزشها، حاكميت ملي و تماميت ارضي كشور دفاع كنند.

مــن به فجرآفرينان ســال ۷5 و همه مردم ايران تبريك ميگويم كه در 39 سال گذشــته با ايثارگري و فــداكاري از حريم دســتاورده­ا، حاكميــت و تماميــت ارضي كشور دفاع كردند و برگ زريني در كارنامه درخشــان خود در تاريخ سياســي ايران به جاي گذاشتند.»

او در ادامه میگويد: «مطمئن هســتم با اين همت و حضور مــردم گام بلندي در چهلمين سال پيروزي شــكوهمند انقالب اســالمي برخواهند داشت و انشاءا... سالها مردم را ميبينيم كه با تالش خودشان باعث تحكيــم پايههاي نظام و انقالب ميشــوند. البته اين همراهيها كار ما را ســنگينتر و وظيفــه ما را ســختتر ميكند و وظيفه ما براي خدمتگزاري به مردم سختتر خواهد شــد. البته در حكومت اسالمي چيزي جز خدمت به مردم وجود ندارد و روزي براي ما عيد خواهد بود كه به مردم خدمت كرده و گرهاي از مشكالت آنها باز كنيم.»

وزيــر ورزش و جوانان دربــاره اينكه پيام حضور مــردم در راهپيمايي 22 بهمن چيســت؟، معتقــد اســت: «از مهمترين شعارهاي مردم ما شعار استقالل بوده و اين حماسهســاز­يها همواره از ملت مستقل و بزرگ و با هويت ايران بوده است كه همواره با اتكا به منابع خودمان تاريخسازي كرديم. ما نشــان دادهايم كه با اتكا به داشــتههاي خودمــان براي اداره كشــور نياز به دخالت ديگــران نداريم و بــا تمام قــدرت مقابل تحريمها، مشكالت و موارد ديگر ايستادهايم و باز هم خواهيم ايستاد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran