Iran Varzeshi

پردرآمدتري­ن ورزشكار فرانسه كيست؟

-

ژوزه مورينيو بايــد جرات به خرج دهــد و تالش كند بهترين بازي را از پل پوگبا و الكســيس ســانچس در مسابقه سخت امروز با چلســي بگيرد. پوگبا كه در بازي چهارشنبه منچســتريو­نايتد با سويا در دور رفت مرحله يكهشتمنهاي­ي ليگ قهرمانــان اروپــا از تركيب اصلي كنار گذاشــته شــده، يك ماه است كه در هيــچ مســابقهاي 90 دقيقــه بازي نكرده. مورينيو با وجــود آنكه به خاطر

پــل پوگبــا بــا دســتمزدي كــه از منچستريونا­يتد دريافت ميكند پردرآمدتري­ن ورزشكار فرانسوي اســت. اين در حالي است كه بــه او در اين تيــم بازي نميرســد! اين هافبك 89 ميليون پوندي صدرنشين فهرست پردرآمدهاي فرانسه است. اين براي نخستين بار پس از سال 2012 است كه يك فوتباليست در صدر فهرست قرار ميگيرد. در آن سال كريم بنزما پردرآمدتري­ن ورزشكار سال فرانسه شده بود. توني پاركر، بسكتباليسـ­ـتي كه براي سن آنتونيو اســپرز بازي ميكند، چهار سال پياپي پردرآمدتري­ن ورزشــكار فرانســه بود تا اينكه پوگبا جاي او را گرفت. در اين ليست، دستمزد هفتگي بازيكنان و قراردادهاي اسپانسرشيپ و همكاري در نظر گرفته شــده است و پوگبا به اين ترتيب رقبا را كنار زده است.

او هفتــهاي 290 هــزار پوند دســتمزد دريافــت ميكند و با اين حــال ژوزه مورينيو اخيــرا بــه او چندان بــازي نداده اســت. او همچنيــن قراردادهاي پرســودي با برندهايي مانند آديــداس دارد. انتقال پوگبا از يوونتوس به منچســتريو­نايتد باعث شــد او به رتبه دوم پردرآمدها برسد و در نهايت قراردادهاي بعدي او را به رده اول رســاند. بنزما بــه رده پنجم ســقوط كرده و فرانك ريبري هم نهم اســت. عثمان دمبله و كيليان امباپه در ردههاي دهم و يازدهم اين فهرست هستند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran