Iran Varzeshi

پيرواني:‌كاش‌جام‌را‌از‌اينفانتينو‌مي‌گرفتيم

در هیچ شهرآوردي به ما نگفتند كمكاري كنیم

-

اين روزها را همه ســرخابيها با شــوق تماشــاي شــهرآوردي دوباره ميگذرانند و البته كريخواني را هم فراموش نكردهاند. در اين ميان، ادعاي پرسپوليســ­يها اين اســت كه ميخواهند با شكســت دادن اســتقالل، لذتي دو چندان به قهرمانيشان بدهند. موضوعي كه حتي افشين پيرواني هم در صحبتهايش به آن اشاره كرده است.

منتظر بهترين بازي پرسپولیس باشید

در ايــن بــازي هــر تيمــي بتوانــد از موقعيتهايش اســتفاده كند، پيــروز خواهد شد. ما شرايط خوبي در جدول داريم و شرايط اســتقالل هم تغيير كرده است. روز شهرآورد، روز ســختي اســت و اصال به نتيجه تيمها در بازيهــاي هفتههاي قبل يا بعد بســتگي ندارد. مطمئن باشــيد ما بهترين بازيمان را انجام خواهيم داد و تالش خواهيم كرد كه پيروز شويم.

هیچوقت به ما نگفتند كمكاري كنیم

بگذاريــد من يــك صحبتي كنم. من در 15 شــهرآورد بازي كردهام و خدا شــاهد است در هيچكدام از اين مســابقات كسي به ما نگفت كمكاري كنيم. ما پرسپوليســ­يم و قهرمان ايران و قطعا در اين شهرآورد هم ميرويم كه بهترين بازيمان را انجام دهيم. تمام تيم همقســم شدهاند كه بهترين بازي را انجام دهيم. فكر نميكنم چيزي باالتر از اين باشــد كه استقالل را ببري و قهرمان شوي.

ميخواهیم در بازي پاياني فصل جام بگیريم

اگر جام را بعد از بازي با اســتقالل به پرسپوليس ميدادند، اتفاق قشــنگي ميافتاد اما يك بحثي كه هست، ميگويند استقالل در اين مســابقه ميزبان است. حاال كه اجازه نميدهند ما در اين بازي جشن قهرماني بگيريم، درخواست من اين است كه اين جام در بازي پاياني و در ديدار خانگي با ســپيدرود مقابل 100 هــزار هوادار به ما داده شود.

اينفانتینو هم پرسپولیسي است!

خيلي زيبا ميشــد اگر جــام قهرمانــي را اينفانتينو بعد از شهرآورد به پرسپوليس ميداد. فكر ميكنم او خودش هم از اين موضوع استقبال ميكرد. حاال كه اين اتفاق نيفتاده فرقي نميكند. بــه اميد خدا يك نفر ديگر جام را به ما ميدهد. قطعا اينفانتينو هم پرسپوليســ­ي اســت (با خنده) و وقتي بيايد و پرسپوليس را ببيند، خودش متوجه ميشود كه اين تيم، اولين تيم ايران است و به همين دليل با تيم دوم 16 امتياز اختالف دارد.

بازيكنان نسبت به پیشرفت استقالل توجیه شدهاند

اســتقالل نســبت به نيمفصل اول تغيير كرده و بازيكنان پرسپوليس نســبت به اين موضوع توجيه شدهاند. استقالل مربي خارجي آورده و لحظه آخر هم بازيكن خارجي گرفته اســت. اين تيم با اين شرايط بايد هم تغيير ميكرد. استقالل همه كار كرد كه تغيير كند، چون هميشه از استقالل توقع بوده كه در رتبههاي بااليي جدول باشد. در كل بايد بگويم ما به تمام جوانب آگاهيم و با تمام وجود در شهرآورد بازي خواهيم كرد.

حضور در پرسپولیس، آرزوي خیليهاست

شما مطمئن باشيد كه 90 درصد مربيان و فوتباليسته­ا آرزو دارند در پرسپوليس حضور داشته باشــند. من خودم بازيكن بودهام و اين موضوع را درك ميكنم. مطمئن باشيد در ايران تيمي بهتر از پرسپوليس وجود ندارد و همه بازيكنان دوست دارند در اين تيم بمانند.

باشگاه و كادر فني صددرصد مسلمان را ميخواهند

محسن مسلمان بازيكن خوب ماست و زحمت زيادي براي تيم كشيده. مطمئن باشــيد باشگاه و كادر فني صددرصد اين بازيكن را ميخواهند. بهتر است به شــايعاتي كه درباره جدايي او مطرح شــده، توجه نكنيد. هواداران مطمئن باشــند كه باشــگاه به همه بازيكنانش احتياج دارد و دستش را به ســمت همه بازيكنان دراز خواهد كرد. البته همه بازيكنان دوست دارند در پرسپوليس حضور داشته باشــند و مطمئن باشيد كه قراردادشان را تمديد خواهند كرد. از اين بابت مشكلي نداريم و به زودي با بازيكنان قرارداد جديد ميبنديم.

وحید امیري بازیکن بي تجربهاي نیســت و در همین شهرآورد تهران درخشــیده اما ســیدجالل از همین حــاال دنبال توجیه كردن اوســت. وحید در دو بازي اخیر مثل همیشــه نبوده اما مقابل اســتقالل باید منتظر چهره متفاوتي از شــماره 19 بود.

تعارف بر سر پوشــیدن كاور مثل این است كه بخواهي بازیکني را به زور در تركیــب اصلي بگذاري یا روي نیمکت بفرســتي. ظاهرا علوانزاده كه ميداند شــاید روي نیمکت هم نباشد كاور به ماهیني ميدهد و شــجاع هم مثل همیشــه در صحنه است.

علي علیپور بعد از ناكامي در گلزني مقابل السد و استقالل خوزستان از همین حاال تمركز كرده تا مثل شهرآورد رفت گلزن تیمش باشد. او در صورت گلزني مقابل حریف آبي پایتخت در این مسابقه بزرگ سه گله خواهد شد كه با سني كه دارد یك دستاورد بزرگ است.

نیمکت نشــینيهاي طوالني براي مســلمان عادي شده و البته او مثل همیشــه به این شــرایط ميخندد چرا كــه عمال كاري از دســتش بر نميآید. هنوز معلوم نیســت اما به نظر ميرسد تنبیه این بازیکن همچنان ادامه داشــته باشــد و او نیمه اول را از روي نیمکت و نیمه دوم را از پشــت دروازه تماشا خواهد كرد.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran