Iran Varzeshi

گرشاسبي:‌وقتي‌قهرمان‌شده‌اي‌م ‌نيازي‌به‌كري‌خواندن‌نيست

-

شفافســازي امور اداري و مالي باشگاه پرسپوليس همان چيزي اســت كه حميدرضا گرشاسبي سرپرست اين باشــگاه بر آن اصرار ميورزد و اين موضوع را تنها دليل حضور خود در نشســت رسانهاي مشترك با همتاهاي استقاللياش در حضور وزير ارشاد ميداند. ديروز و در اين مصاحبه اما او مســائل ديگري را مطرح كرد كه همهاش به شهرآورد پيش رو مربوط ميشــد؛ از شايعه تباني سرخابيها گرفته تا لغو ميهماني مشــترك و كريخواني براي اســتقالل با اين جمله كه «وقتي در فاصله 5 هفته مانده به پايان فصل قهرمان شــدهايم، ديگر لزومي ندارد وارد اينجور مباحث شــويم و به قول معروف كري بخوانيم.» *** لغو ميهماني مشــترك سرخابيها؛ پيشنهاد داده بودند كه بازيكنان هم در نشست مديران دو باشــگاه حضور داشته باشند اما من صريح و قاطع اعالم كردم صالح نيســت قبل از شهرآورد كه بسيار هم حساس است، بازيكنان و كادرفني باشند. اين موضوع را خودم اعالم كردم تا شائبهاي به وجود نيايد.

شــايعه تباني؛ هيچ تباني وجود نخواهد داشــت. البته در برخي رســانهها عنوان شــده ضيافت شامي قرار بوده انجام شود كه بايد بگويم اصال صحت ندارد. ما يك نشســت رســانهاي با مديران اســتقالل در حضور معاون مطبوعاتي وزير ارشــاد داشتيم كه اعضاي هيأت مديره هر دو باشــگاه در آن حضور داشــتند و از هر باشگاه يك نفر براي پرســش و پاسخ با خبرنگاران مشخص شد. همچنين گزارشي از اوضاع و احوال تيم را قرائت كرديم و بيشتر محتواي اين جلسه بحث در خصوص فرهنگسازي بود و اينكه دو باشــگاه اســتقالل و پرســپوليس براي فرهنگسازي چه كاری ميتوانند انجام دهند مورد بحث و بررســي قرار گرفت. موضوع شــام مشترك كذب محض بود كه صحت نداشت.

پيشبينــي شــهرآورد؛ اولويت هميشــگي مــا انجام يــك بازي تماشاگرپسـ­ـند و كامال جوانمردانه است. بازيكنان پرسپوليس با همه وجود عهد بســتهاند روز پنجشنبه بهترين عملكرد را ارائه دهند و با يك هنرنمايي فوقالعاده، برنده بازي باشــند. خوشبختانه شــرايط هم خوب است و همه چيز را فراهم كردهايم تــا تيم نتيجه خوبي بگيرد. آنچه را كه الزم بوده، در زمينه پشتيباني انجام دادهايم و اميدواريم پنجشنبه شاهد يك بازي خوب و پيروزي پرسپوليس باشيم.

قهرماني دوباره؛ قهرمان شــدهايم و شايســتگيم­ان در اين قهرماني را با توجه به نتايجي كه كســب كردهايم، نشــان داديم. خدا را شكر ميكنم كه در بســياري از مسائل اداري و مالي باشگاه هم توانستهايم روند مثبتي را طي كنيم. تيمي كه در يك فصل ليگ برتر تنها يك بار شكست را تجربه ميكند، ديگر نيازي به شمردن افتخارات متوالياش نيست.

كريخواني براي آبيها؛ عضو هيأت مديره باشگاه استقالل، آبيپوشان را برنده شهرآورد دانستهاند كه خب هر كسي ميتواند اظهارات شخصي خود را بيان كند. من براي ايشــان و ســاير مديران باشگاه استقالل احترام خاصي قايلم. هدف و برنامه ما اين است كه بازيكنان تيم با تاكتيكهاي كادرفني بار ديگر باعث شــوند هواداران از ديدن بــازي تيم لذت ببرند. فكر ميكنم وقتي قهرمان شــدهايم، ديگر لزومي ندارد وارد مباحث ديگر شويم و به قول معروف كري بخوانيم. ما تواناييهاي خودمان را بارها در زمين مسابقه نشان دادهايم.

درخواست از اينفانتينو؛ به مسووالن فدراسيون فوتبال پيشنهاد داديم تــا بتوانيم از حضور اينفانتينو در تهران نهايت اســتفاده را ببريم. قرار اســت فدراســيون نارضايتي خود از برگزاري بازي تيمهاي باشــگاهي ايران در ليگ قهرمانان آســيا با نمايندگان عربســتان در كشــورهاي ثالث را با رييس فيفا بررســي كند. ما هم ميخواهيم اليحه دفاعيه جامعي به ايشــان بدهيم تا با اســتدالله­اي محكم خود در خصوص رأي غيرمنصفانه كميته انضباطي فيفا براي محروميت باشــگاه پرســپوليس، آن را لغو كنيم. اگر فرصتي باشــد كه اينفانتينـ­ـو را ببينيم، چه بهتر اما اگر نتوانيم او را ببينيم درخواســت مكتوب خودمان را آماده كردهايم تا به دســتش برسانيم و خيلي هم اميدواريم كه از اين كار نتيجه بگيريم.

انگيزه و اشــتياق را در اين عكس ميشــود خيلي خوب پيدا كرد. همه بازيكنــان ميخواهند كاري كنند كه چشــم برانكو را بگيرند و پنجشــنبه به ميدان بروند. حاال اينكه اين همه تالش براي ديده شــدن تاثيري در تصميم نهايي پروفســور دارد يا نــه نميدانيم.

 ??  ?? يكي از بازيكناني كه از ثابت بودنش اطمينان دارد علي عليپور است كه حتما براي گلزني كلي نقشه و راهكار دارد اما كاميابينيا در يك خلسه عجيب بين تركيب اصلي و نيمكت به سر ميبرد و اين شرايط ميتواند برايش عذابآور باشد.
يكي از بازيكناني كه از ثابت بودنش اطمينان دارد علي عليپور است كه حتما براي گلزني كلي نقشه و راهكار دارد اما كاميابينيا در يك خلسه عجيب بين تركيب اصلي و نيمكت به سر ميبرد و اين شرايط ميتواند برايش عذابآور باشد.
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ?? وقتي ميداني كه قرار نيست بار سنگين حراست از دروازه تيم مقابل رقيب سنتي را به دوش بكشي اينطوري با لب خندان و بدون استرس تمرين ميكني. رادو كه حتي از تماشاگران به زمين نزديكتر است و از هيجان اين مسابقه و جو ورزشگاه لذت ميبرد تنها بازيكن بدون استرس تيم در...
وقتي ميداني كه قرار نيست بار سنگين حراست از دروازه تيم مقابل رقيب سنتي را به دوش بكشي اينطوري با لب خندان و بدون استرس تمرين ميكني. رادو كه حتي از تماشاگران به زمين نزديكتر است و از هيجان اين مسابقه و جو ورزشگاه لذت ميبرد تنها بازيكن بدون استرس تيم در...
 ??  ?? نوراللهي و ربيعخواه كاور يكرنگ به تن كردهاند و اين ذهنيت را ايجاد ميكنند كــه كنار هم در ميانه زمين به ميدان خواهند رفــت اما ديروز برانكو طوري كاورها را تقسيم كرده بود كه به هيچ وجه نميشد تركيب اوليه را حدس زد.
نوراللهي و ربيعخواه كاور يكرنگ به تن كردهاند و اين ذهنيت را ايجاد ميكنند كــه كنار هم در ميانه زمين به ميدان خواهند رفــت اما ديروز برانكو طوري كاورها را تقسيم كرده بود كه به هيچ وجه نميشد تركيب اوليه را حدس زد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran