Iran Varzeshi

اينسينيه: اسكودتو در دستان ما است

-

ناپولي از فرصت لغو بازي يوونتوس به دليل بــارش برف به بهترين شــكل اســتفاده كــرد و با پيــروزي 5 بر صفر مقابل كاليــاري 4 امتياز از مدافع عنوان قهرماني پيــش افتاد. خوســه كايخون و دريس مرتنز در نيمــه اول و كاپيتان مارك هامشيك، لورنزو اينسينيه از روي نقطه پنالتي و ماريــو روي با يك ضربه ايســتگاهي گلهاي صدرنشــين را در نيمه دوم زدند. ناپولــي كه دهمين برد متوالي خود را به دســت آورده، به دنبال نخســتين قهرماني ايتاليا بعد از ســال 1990 و سومين قهرماني تاريخش است و حاال بعد از حــذف از ليگ اروپا و جام حذفي ايتاليا تمركز خود را روي ســري A گذاشته است.

مائوريتزيو ساري مربي ناپولي بعد از پيروزي قاطع در اين بازي يكطرفه گفت: «راستش، كالياري فقط تا قبل از گل اول ما در بــازي بود. اين تيم از نظر فيزيكي بهتر از ما بود اما در دفاع عملكرد خوبي داشــتيم و بعــد از زدن گل دوم ديگــر مبارزهاي وجود نداشــت. همه ميگفتند اينكــه يوونتوس قبل از ما بازي ميكند، به ضرر ما اســت و االن فكــر نميكنم اينطور باشــد. من ميگفتم يووه هميشه ميبرد و اين به ما فشــار ميآورد، حرف من منطقي بود. يووه تيم بســيار بزرگي است كه ويژگيهاي فراواني دارد.»

او ادامه داد: «اينكه ميتوانيم به صد امتياز برسيم، دست خدا است. ما هميشه در حال پيشرفت هستيم اما نميدانم به آنجا ميرســيم يا نه. به بازيكنان گفتهام 12 بازي باقي مانده و بايد 11 تا را ببريم و يكي را مساوي كنيم.»

اينســينيه هم گفت: «بازي مهمي بود و نتيجه خوبي گرفتيم. سرنوشت ما دست خودمان است، بايد تمام بازيهاي باقيمانــد­ه را ببريــم. يوونتوس تســليم نميشود اما ما هم نشان داديم شخصيت و جســارت الزم را داريم. هر بازي فينال اســت و اميدوارم در پايــان فصل جام قهرمانــي را به ما بدهند. اســكودتو در دستان ما است.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran