Iran Varzeshi

محمودزاده: بلوكباشي داور ليگ يك را نزده، فقط توهين كرده

-

ماجراي درگيريهاي پايان بازي ملوان و نفت مســجد سليمان همچنان مورد بررســي اصحاب رســانه قرار دارد. مسوول برگزاري مســابقات ليگ يك با اشاره به بررســيهاي­ي كه تا كنون در اين رابطه انجام شــده اســت، درباره حمله به داور اين بــازي توضيح ميدهد: «گزارش بازي را به كميته انضباطي تحويل داديم و از طريق حقوقي هم پيگير اين مسائل هستيم. دنبال شناسايي خبرنگار يا عكاسي هستيم كه ناجوانمردا­نه داور را زده و ميخواهيم او را شناســايي كنيم. اينكه چرا آن عكاسي كه كنار زمين بوده اين كار را كرده، بايد پيگيري شود.»

آيا احتمال ندارد فردي در لباس عكاس در كنار زمين حضور داشــته باشــد و در پايان بازي هم لگدي به زاهديفرد زده باشــد؟ محمودزاده در پاسخ به اين سوال ميگويد: «فعال چيزي كه ما ميدانيم، اين اســت كه آن فرد جزو اصحاب رســانه به حســاب ميآيد. تحقيقات ما در اين حد اســت كه آن فرد عكاس بوده است. به هر حال بايد او را شناســايي كنيم و ببينيم چرا چنين كاري انجام داده، بهخاطر همين عجله نميكنيم.»

همه اينها در حالي است كه در گزارش داور بازي ملوان و نفت مسجد سليمان آمده كه «فريد بلوكباشــي، بازيكن تيم ملي فوتبال ســاحلي كشورمان به او حمله كــرده». محمودزاده درباره اين موضوع توضيح ميدهد: «بحث حمله و زدن در مورد او نيســت و اتهام او فقط توهين است. بلوكباشي عالوه بر توهينهايي كه كرده، بقيه را هــم تحريك كرده كه عليه داور موضع تندتري بگيرند و چالشها بيشــتر شــود. بلوكباشي را ميشناسم، او سالهاست در تيم ملي فوتبال ساحلي ايران بازي ميكند و اين كار از او بعيد است.»

مســوول برگزاري مسابقات ليگ يك، همچنين ميگويد: «نميدانيم بلوكباشي چرا و بر چه اساســي چنين كاري انجام داده و اين كار جاي سوال دارد اما قطعا اين موضــوع را پيگيري حقوقي ميكنيم. پرونده اين بازيكن هم االن در كميته انضباطي اســت و بايد ببينيم خودش چه ميگويد. در مورد اين قضيه هم تحقيق ميكنيم. از طرفــي ديگر، داور هم بيدليل چيزي را گزارش نميكند؛ بحث زدن نيســت. در هر صورت ما موضوع را پيگيري و به شدت با متخلفان برخورد ميكنيم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran