Iran Varzeshi

غفوري: شفر كمك زيادي به استقالل كرد

-

بدون شــك در فصل جاري وريا غفــوري يكــي از بهتريــن بازيكنان استقالل بوده است.

دفاع راســت اســتقالل در مورد شــرايط تيمش در هفتههــاي اخير، میگويد: «شــرايط كلي تيم ما خوب اســت و اين موضوع در بازيهاي ما كامال مشهود است. در فرم خوبي قرار داريم و از نظر انگيزشــي نيز شرايط بســيار خوبي داريم و براي ديدارهاي پيش رو كامال آماده هستيم.»

غفوري در ادامه درباره شــرايط خوب خودش طي هفتههاي گذشته، میگويــد: «فكر ميكنم در شــرايط خوبــي بــه ســر ميبــرم و وضعيت خوبي دارم. خدا را شــكر ميكنم كه به فرمي رســيدم كه هواداران از آن راضي هستند. جلب رضايت هواداران براي من بســيار مهم بود و البته اين موضوعي است كه براي همه بازيكنان از اهميــت بااليي برخوردار اســت و همه تالش ميكنيم تا هواداران راضي باشــند. در فصل گذشته آن انتظاري كه از خودم داشــتم با آن چيزي كه براي من اتفاق افتاد، تفاوت داشــت و به همين دليل در اســتقالل ماندم تا كيفيت خودم را نشان دهم و اميدوارم هواداران از شــرايط امسال من راضي باشند.»

مدافع مليپوش استقالل در ادامه میگويد: «حضور شــفر بــه تيم ما و شخص من كمك زيادي كرد تا بتوانم به شرايط آرماني برسم و اميدوارم اين وضعيت ادامه داشته باشد. االن تيم ما از نظر روحي، تاكتيكي و اتحاد در فرم مطلوبي به سر ميبرد.»

غفــوري در ادامه دربــاره ديدار شــهرآورد و وضعيت آبيها ميگويد: «من و همــه بازيكنــان تمام تالش خود را انجام ميدهيم تا در اين ديدار برنده باشيم. تيم ما نسبت به دور رفت شرايط بســيار خوبي دارد و اميدوارم زمين مسابقه را با برد ترك كنيم تا به هواداران عيدي بدهيم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran