Iran Varzeshi

محرمي: تيام كم اثرترين بازيكن شهرآورد خواهد بود

-

مجتبــي محرمي بازیکن ســالهاي پیشین پرسپولیس، دوســت ندارد براي شهرآورد 86 كري بخواند اما فکر ميكند این بازي مساوي ميشود. محرمي در مورد شرایط پرســپولیس پیش از شهرآورد 86 تهران، پیشبینــيا­ش از این بازي، تقابل مدافعان پرســپولیس با تیام، داســتان استقاللي شــدن مهدي هاشمينسب ...و صحبتهاي جالبي دارد.

شــهرآورد 86 را چطــور ارزیابــي ميكنید؟

خوشبختانه پرســپوليس با اختالف در صدر جدول اســت، البته اســتقالل هم در اين روزها تيم خوبي شــده. فكر كنم بازي جذابي را شاهد باشيم.

خیليها اعتقاد دارند استقالل نسبت به پرسپولیس تیم ســرحالتري است و ميتواند برنده شهرآورد باشد.

خب پرسپوليس هم تيم سرپايي است. پرسپوليس براي شــهرآورد استرسي ندارد. هم قهرماني پرسپوليس قطعي شده، هم پرسپوليس شــهرآورد رفت را برده و هــم اختالف امتياز با اســتقالل زياد است. اگر اســتقالل با شفر چند هفته خــوب نتيجه گرفته، پرســپوليس هم به همان انــدازه نتيجه خوب گرفته. در نهايت فكر ميكنم بازي يك بر يك ميشــود و پرسپوليس هم جام قهرماني را ميگيرد.

در مورد تقابل مدافعان پرسپولیس با تیام مهاجم استقالل چه نظري دارید؟

اگر آنها تيــام را دارند ما هــم عليپور، ســيدجالل، خليلزاده، ماهينــي ...و را داريم. به نظر مــن تيام كماثرترين بازيكن شــهرآورد ميشــود. برانكو آنقدر دانــش دارد كه از عهده مهار تيام بر بيايد.

نميخواهید براي اســتقاللي­ها كري بخوانید؟

كري؟! كري نداريم كه! روز بازي معلوم ميشود كت تن چه كسي است.

مهدي هاشمينســب در یك برنامه تلویزیوني اعالم كرد عالقه شدیدي به شما داشته و به خاطر شما عاشق پیراهن شماره 8 پرسپولیس شده.

هاشمينســب هميشــه به مــن لطف داشــته. خودش توضيح داد كه چرا به استقالل رفته. باالخره بــراي همه، خانــواده در اولويت اســت. مگر ميشود هاشمينســب پرسپوليس را دوست نداشــته باشد؟ هاشمينسب به خاطر خانوادهاش رفت. در آن زمان هاشمينســب از من مشورت گرفت و گفت به استقالل بروم؟ من به هاشمينسب گفتم اگر آن پولي كه ميگويي را ميدهند، برو! اگر هواداران ميخواهند توهين كنند به جاي هاشمينســب به من توهين كنند چون در رفتنش به استقالل با من مشورت كرد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran