Iran Varzeshi

فقط مانده صدرنشيني

نسف قارشي صفر – پرسپولیس صفر

-

دوشــنبه ،97/1/13 هفته پنجم مرحله گروهي ليگ قهرمانان آســيا ،2018 ورزشگاه اختصاصي نسف قارشي، ساعت: 91، تماشاگر: 10 هزار نفر نسف قارشي صفر پرسپوليس صفر داور: علي عبدالنبي (بحرين) كمكها: عبدا... الراوييمي و اسماعيل حبيب علي اخطار: عزيزجان گانيف (نســف قارشي)، محســن ربيعخواه و احمد نوراللهي (پرسپوليس) بازيكن برتر: سنجر كوراتوف (نسف قارشي)

نسف قارشي: ســنجر کوراتــوف، سیدا... رخیماتوف، اســالوکو لوکیچ، ایگــور گولبان، عمر اشــمورادو­ف، اســالم کنجابائف -51( دراگان ســران)، عزیزجان گانیف -77( دونیارجان نارزوالئف)، جســور حســنوف -87( شاهرخ موخیتدینوف)، عولدیجان خمروبگوف، اسالم رشیدخانوف، بابیرادریس­کولکوف

سرمربي: روزيگول برديف پرسپوليس: علیرضا بیرانوند، محمد انصاري، حسین ماهیني، سیدجالل حســیني، صادق محرمي، کمال کامیابينیا، محســن ربیعخواه، وحید امیري -86( شایان مصلح)، سیامک نعمتي -69( احمد نوراللهي)، فرشاد احمدزاده و علي علیپور 90+2( بشار رسن)

سرمربي: برانكو ايوانكوويچ ایران ورزشــي- پرسپولیس با یک بازي حسابگرانه و تا حدودي محتاطانه در ازبکســتان صعودش به مرحله بعدي لیگ قهرمانان را قطعي کرد تا در روز آخر این مرحله دنبال صدرنشــیني و فرار از بازي خارج از خانه احتمالي مقابل االهلي عربستان باشد.

پرســپولیس بدون شــجاع خلیلزاده و با ترکیبي متفــاوت از دیدار با ســایپا مقابل نســف قارشــي قرار گرفت و در همان دقیقه یک با سانتر احمدزاده و ضربه نعمتي نشــان داد براي پیروزي اشتهاي الزم را دارد اما هرگز اینگونه نبود و نیمه نخســت را به کنتــرل بازي پرداخت و حتي در مالکیــت تــوپ و تعداد پاس هم از حریف پایینتر بــود. در این نیمه خط دفاعي پرســپولیس نمایشي عالي داشت و هرگز به حریف موقعیت نداد اما خط میاني و مهاجمان پرســپولیس هم کاري از پیش نبردند. در این نیمه نسف قارشــي فقط با یکي دو ارسال خطرناک نشان داد اما پرسپولیس در دقیقه 42 ميتوانســت با ارســال محرمي و ضربه علیپور به گل برسد که گلزن سرخها ضربه نهایي را بد زد. علیپور در دقیقه 45 هم موقعیت دیگري را از دست داد تا بازي با کمترین موقعیت به پایان برساند.

نیمه دوم چهره پرسپولیس تهاجميتر شد و غیر از اینکه مدافعان این تیم خیلي خوب حریف را کنترل کردند در فاز حمله هم شرایط تیم بهبود یافت. دقیقه 51 پرســپولیس با حرکتي ترکیبي، موقعیتي عالي به دســت آورد اما نعمتي قدردان ســانتر عالي احمدزاده نبــود و ضربه او هم بیرون رفت. براي دقایقي بازي باز هم مثل نیمه نخست دنبال شد و تنها نسف با قیچي برگردان ضعیف ژولیکوف موقعیتي نصف و نیمه ساخت.

با ورود نوراللهي به زمین شرایط پرسپولیس در میانه زمین و فاز حمله بهتر هم شــد و همین بازیکن دو دقیقه بعد از ورودش به زمین ميتوانست دروازه حریف را باز کند اما دروازهبان نسف با نوک انگشتانش توپ را از زیر طاق دروازهاش بیرون کشــید و بهترین موقعیت سرخها از دست رفت. در دقیقه 79 شــوت علیپور و دو دقیقه بعد شوت عبدیژولیکو­ف موقعیتهاي نصف و نیمه دیگري بودند که به جایي نرسید. دقیقه 83 کمال کامیابينیا ميتوانســت یک گل تاریخي به ثمر برســاند اما شوت او که از میانه زمین نواخته شد با هوشیاري دروازهبان نسف باز هم گل نشد. پرسپولیس در ده دقیقه پایاني فشــار را بیشــتر هم کرد اما دقیقه 84 شوت نوراللهي باز هم توسط دروازهبان حریف دفع شــد و در وقتهاي تلف شده هم نوراللهي با خطا روي بازیکن حریف موقعیت دیگري را هدر داد تا بازي بدون گل تمام شــود. این مساوي پرســپولیس را 10 امتیازي کرد و البته السد با پیروزي مقابل الوصل دوازده امتیازي شد. نسف قارشي 7 امتیازي با این مساوي از صعود باز ماند و حاال پرســپولیس براي صدرنشیني باید السد را در تهران شکســت دهد وگرنه بــا هر نتیجهاي تیم دوم خواهد بــود و باید به دیدار صدرنشین گروه اول برود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran