Iran Varzeshi

ديداري براي فصل رئال و آينده زيدان

-

زينالديــن زيدان هفته گذشــته ابراز تمايل كــرد در رئال مادريد بماند اما اينكه چقدر به خواستهاش ميرسد به بازي با يوونتوس بستگي دارد. رئال امشــب در حالي در بازي رفت مرحله يكچهارمنها­يــي ليــگ قهرمانــان به مصــاف يوونتوس مــيرود كه ميداند فصلش و شايد آينده مربي فرانسوي به اين ديدار و صعود به نيمهنهايي بستگي دارد.

بــا توجه بــه نتايج ضعيــف رئال در ليــگ و ناتواني در دفــاع از عنوان قهرمانــي الليــگا و همچنيــن خروج زودهنــگام از جام حذفــي، رقابتهاي اروپايــي تنها شــانس اين تيــم براي كســب جام در اين فصل اســت. البته رئال خوشبين اســت، اين تيم در 11 بــازي آخرش 10 برد داشــته از جمله دو پيــروزي مقابل پاريســنژر­من و تا چهار امتيــازي اتلتيكوماد­ريد پيش رفته، در اين بازيها 36 گل زده يعني به طور متوســط بيش از ســه گل در هر بازي. بــراي همين زيدان از موضع قــدرت از تمايلش حــرف زد هرچند باخت به يوونتوس شــايد موقعيت او را كامال تغييــر دهد. با وجود دو قهرماني پياپي اروپايــي و فتح الليگا با توجه به انتظارات بســيار باال، او وضعيت ايمني ندارد. زيدان براي نخستين بار بهعنوان مربي به تورين مــيرود، او آخرين بار در سال 2005 بهعنوان بازيكن رئال به زمين تيم ســابقش برگشت و به همراه تيمش متحمل شكســت 2 بر صفر در مرحله يكهشــتمنه­ايي ليگ قهرمانان شد. گلهاي آن بازي را ديويد ترزگه و مارچلو زااليتا زدند براي تيمي كه تحت هدايت فابيو كاپلو بود در برابر رئالي كه امثال رونالدو و ديويد بكام را داشت.

حاال بعد از 13 سال، جانلوييجي بوفون تنها كســي است كه باقي مانده هرچند آخريــن ديدار دو تيم نيازي به يــادآوري ندارد؛ فينــال فصل قبل كه رئال پيروزمندان­ــه 4 بر يك يووه را در هم كوبيد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran