Iran Varzeshi

قاتل شياطين سر راه باوارياييه­ا

سويا – بايرن مونيخ

-

بايــرن مونيــخ در ايســتگاه بعدي مســير حركتش به ســمت فتح سه گانه قهرماني، حركتي كه به لطف درخشــش خامس رودريگس و روبرت لواندوفســ­كي سرعت گرفته است، امشب به اسپانيا سفر ميكند تا با يك حريف سرســخت مانند ســويا روبهرو شود، تيمي كه بعد از حذف منچســتريو­نايتد در مرحله يك هشــتم نهايــي ليگ قهرمانان اروپا حاال همه طور ديگري روي آن حساب ميكنند.

شــاگردان يوپ هاينكــس در اوج و در نهايت روحيــه و اعتماد به نفس راهي آندلس شــدهاند چون ابتــداي اين هفته رقيب ديرينهشــا­ن در دركالسيكر يعني بوروســيا دورتموند را با نتيجه 6 بر صفر در هــم كوبيدند كه در اين پيروزي قاطع خامس رودريگس و روبرت لواندوفســ­كي در تمامي 6 گلي كه به ثمر رســيد نقش داشتند.

ايــن پيروزي قاطــع البتــه يكي از بردهاي پرگلــي بود كــه باوارياييه­ا در چنــد وقت اخير در كارنامهشــ­ان به ثبت رساندهاند.

مــردان هاينكــس در مرحلــه قبلي ليگ قهرمانان اروپا حريف تركيهايشــ­ان بشــيكتاش را در مجموع دو بازي رفت و برگشت با نتيجه 8 بر يك شكست دادند.

البتــه براي بازي امشــب، قهرمان 5 دوره ليــگ قهرمانــان، مهرههايي مانند مانوئل نوير، كينگســلي كومان و احتماال آرتورو ويدال كه همگــي بازي اخير برابر دورتموند را به دليل مصدوميت از دســت دادند، در اختيار نخواهد داشت.

در طــرف ديگر ميدان اما ســويايي برابر باوارياييه­ا صفآرايي خواهد كرد كه اگرچه در حال حاضر در جدول ردهبندي الليگا جايگاه ششم را به خودش اختصاص داده اما در رقابتهاي اروپايي تيمي بسيار باتجربه محسوب ميشود و اين را با حذف منچستريونا­يتد در دور قبلي ثابت كرد.

قهرمان ســه دوره متوالي ليگ اروپا در فاصله سالهاي 2014 تا 2016 شايد براي اولين بار به مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانــان راه پيدا كرده باشــد اما تيمي براي دستكم گرفتن نيست و اين را در بازي خانگي اخيرش برابر بارســلونا در الليــگا در ابتداي هفته جاري به اثبات رساند وقتي كه تنها چند دقيقه تا كسب پيروزي برابر صدرنشــين جــدول فاصله داشت.

ســويا در تركيبش سالحي خطرناك مانند ايســام بنيدر را دارد، كســي كه با دو گلش در اولدترافور­د در دور برگشــت مرحله قبل مســبب حذف شياطين سرخ شد.

او در اين فصل ليــگ قهرمانان اروپا هشت گل زد و در جدول ردهبندي برترين گلزنان اين فصل ليگ قهرمانان اروپا تنها از كريستيانو رونالدو پايينتر است.

تركیب احتمالي دو تیم ســويا: ريكــو، مــركادو، كيائــر، لنگلــه، اســكودرو، انزونــزي، پيســارو، نــاواس، واســكز، كورئــا، موريــل بايــرن مونيخ: اولريــخ، كيميچ، هوملس، بواتنگ، آالبــا، مارتينس، ويــدال، مولر، خامس رودريگس، ريبري، لواندوفسكي

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran